To się nazywa pomysł! Brytyjski portal do rezerwacji noclegów Snaptrip poszukuje psiego influencera. W ten sposób chce zweryfikować, które hotele oraz kurorty w Wielkiej Brytanii faktycznie są przyjazne zwierzętom.
Do zadań Furrfluencera będzie należało odwiedzenie wraz z właścicielem 10 obiektów z bazy Snaptrip w ciągu 12 miesięcy. W każdym z miejsc oceniane będą: poziom zadowolenia psa, praktyczność oraz dostęp do przyjaznych zwierzętom atrakcji i miejsc na spacery. Po pobycie właściciel psa będzie zobowiązany do napisania recenzji.
Zobacz również
Koszty podróży i noclegów oczywiście pokrywa serwis. Ponadto, psi influencer otrzyma za każdą recenzję 300 funtów, które właściciele będą mogli przeznaczyć na smakołyki i zabawki.
Jakie kryteria musi spełniać Furrfluencer? Przede wszystkim – musi posiadać konto na Instagramie, gdzie będzie publikowana szczegółowa relacja z wycieczek. Dodatkowo psiak musi mieć od 6 miesięcy do 3 lat, dobrze znosić podróże oraz być zdrowy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ogłoszenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Wiedzieliście, że pies potrafi rozładować stres przed lotem? Podczas tegorocznych wakacji na krakowskim lotnisku „pracował” pies rasy border collie, który umilał czas przed wylotem.
PS2
Dwóch wyjątkowych ekspertów postanowiło przyłączyć się do akcji 365 dni testów Renault i sprawdzić zalety nowego Renault Kadjar. Pies Turbo – entuzjasta nowych technologii – oraz kot Baron – niekwestionowany autorytet w dziedzinie wygody.