Marka Nałęczowianka poszerzyła swoje portfolio funkcjonalnych NAŁ+ o dwa nowe warianty – limonkową „Witalność” z witaminami B1, B3 i B6 oraz „Relaks” z nutą kwiatu pomarańczy i melisy z dodatkiem magnezu i niacyny. Napoje na bazie wody mineralnej nie zawierają cukru, konserwantów ani sztucznych barwników, a butelki, obecnie wykonane w 50% z plastiku PET z recyklingu, a już w tym miesiącu będą zastępowane butelkami w 100% z przetworzonego plastiku.
„Witalność” i „Relaks” to uzupełnienie linii napojów funkcjonalnych NAŁ+, które łączą owocowe smaki ze specjalnie dobranymi witaminami oraz składnikami mineralnymi – dzięki temu każdy z obecnie dostępnych już pięciu wariantów adresuje konkretne potrzeby konsumentów.
Zobacz również
Nowości zostały wybrane na podstawie wyników testów konsumenckich i kierowane są do osób o aktywnym stylu życia. Witaminy B1, B3 oraz B6, zawarte w wariancie „Witalność”, wspierają utrzymanie prawidłowego metabolizmu energetycznego, podczas gdy niacyna i magnez obecna w wariancie „Relaks” pomaga zachować prawidłowe funkcje psychologiczne.
Polacy poszukują produktów, które dzięki dodatkowi składników mineralnych będą wspierać ich organizm w różnych obszarach – na przykład w zachowaniu odporności, w redukcji stresu, a także w poprawie sprawności fizycznej i intelektualnej czy samopoczucia. Równocześnie konsumenci starają się ograniczać spożycie soli, cukru, tłuszczu, barwników czy konserwantów, sięgając po produkty z tzw. czystą etykietą – mówi Bianka Madej-Maciusowicz, head of marketing & CDT w Nestlé Waters Polska.
Funkcjonalne NAŁ+ powstały na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka i mają prosty skład: nie zawierają cukru i substancji słodzących, konserwantów ani sztucznych barwników. Aby wspierać świadome decyzje zakupowe, na etykiecie znajduje się system znakowania żywności Nutri-Score, przedstawiony w formie kolorowej ikony, który klasyfikuje produkty spożywcze zgodnie z ich profilem żywieniowym. Funkcjonalne NAŁ+ mają kategorię B – kategorię tę mają produkty o wysokiej wartości odżywczej lub produkty bardzo ważne w diecie lub produkty, które warto spożywać w większej ilości lub częściej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Obserwujemy również wzrost świadomości ekologicznej konsumentów, którzy m.in. coraz chętniej sortują odpady, by mogły one zyskać drugie życie. Dziękujemy za każdą poprawnie posegregowaną butelkę PET, gdyż dzięki temu coraz więcej tych opakowań wraca do obiegu. Świetnym przykładem mogą być produkty NAŁ+, obecnie dostępne w poręcznych butelkach 0,7 L wykonanych w 50% z plastiku z recyklingu, które we wrześniu będziemy zastępować butelkami wykonanymi już w 100% z przetworzonego PET. Co ważne, butelki te można ponownie poddać recyklingowi, dlatego zachęcamy do umieszczania ich w żółtym koszu – dodaje Bianka Madej-Maciusowicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo do pakowania butelek NAŁ+ w zgrzewki wykorzystywana jest folia wykonana w 50% z tworzywa z recyklingu.
Oprócz nowości „Witalność” i „Relaks”, portfolio funkcjonalnych NAŁ+ obejmuje również warianty: „Aktywność” o smaku jabłkowym z dodatkiem magnezu, „Odporność” o smaku porzeczkowym z cynkiem i „Siła” o smaku jeżynowym z dodatkiem potasu. Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji na terenie całego kraju.