„Posiadanie sensem życia? Posiadaj ale też oszczędności” – ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności

Tym razem ING Bank Śląski podejmuje temat świadomego konsumowania nieszablonową i pobudzającą do refleksji grafiką na outdorze w 12 miastach.
O autorze
1 min czytania 2019-02-04

– Chcemy głośno i szeroko podnosić temat świadomego konsumowania, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznej: na dużym formacie oraz na warszawskich wiatach przystankowych i w metrze. O zobrazowanie tematu poprosiliśmy znanego artystę i rysownika komiksowego Przemysława Truścińskiego. Jego wizja w symboliczny sposób pokazuje zaślepienie konsumpcją. Na drugim biegunie są przemyślane i odpowiedzialne zakupy – trend który, jako marka wspieramy i promujemy – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Działania OOH są częścią kampanii „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach. W ramach OOH bank jest obecny w przestrzeni publicznej na dużym formacie w miastach takich, jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław.

Za kreację OOH odpowiada agencja Brain.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing