Wśród wielu ofert dostępnych w serwisie zakupowym Groupon pojawiła się jedna naprawdę dobra: obiad dla sześciu osób za 9 zł. To prawdziwa okazja – by pomóc głodującym. Unicef zbiera w ten sposób środki na żywność terapeutyczną dla głodujących dzieci w Czadzie. Wystarczy kliknąć w atrakcyjną ofertę, by przekonać się, jak niewielkim nakładem finansowym i czasowym można wesprzeć szczytny cel.
Akcja UNICEF w serwisie Groupon trwa do 27 kwietnia. Platforma zakupowa działa przy niej non-profit, całkowity dochód jest przeznaczany na pomoc dzieciom w Czadzie. Ofertę można znaleźć tutaj: www.groupon.pl/oferty/cala-polska/gg-unicef-1/37538024.
Zobacz również
Projekt przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Działanie Groupon i UNICEF odzwierciedla nowe oblicze sektora charity. W dobie wielu instytucji pożytku publicznego, natłoku akcji nawołujących do przekazania 1% podatku, organizacje charytatywne nie mogą już ,,tylko” pomagać. Muszą dawać ludziom dobre oferty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing