Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#PosiłekDlaSeniora – ruszyła akcja, która wspiera osoby starsze podczas pandemii

#PosiłekDlaSeniora – ruszyła akcja, która wspiera osoby starsze podczas pandemii
#PosiłekDlaSeniora to nowa akcja zainicjowana przez Grupę Warszawa, w skład której wchodzą m.in. dwie warszawskie restauracje – Syreni Śpiew oraz Biała – zjedz i wypij. Jej celem jest wsparcie osób starszych, które są w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-03-26

W czasach panującej epidemii niezwykle ważne jest pomaganie zwłaszcza tym, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem koronawirusem. Mowa tutaj m.in. o seniorach.  

Grupa Warszawa, właściciel takich lokali, jak np. Syreni Śpiew oraz Biała – zjedz i wypij, wpadł na pomysł zainicjowania akcji z myślą o osobach starszych. W jej ramach każdy z nas, kto nie jest obojętny na los seniorów, może przekazać wpłatę w wysokości 25 złotych, co jest równowartością czterech pełnowartościowych posiłków (śniadanie, zupa, obiad i podwieczorek). 

Wspomniane restauracje przygotują i dostarczą posiłki seniorom, którzy w czasie pandemii powinni unikać samodzielnego wychodzenia z domu.  

Wpłaty można dokonać na stronie akcji. Istnieje też możliwość podania imienia i nazwiska osoby, do której miałyby zostać dostarczone posiłki. Jest także opcja wsparcia seniorów nie tylko na jeden dzień, a na dłuższy okres. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Holenderski supermarket Jumbo wprowadził w 2019 roku ciekawe rozwiązanie, które skierowane było przede wszystkim do osób samotnych oraz seniorów – w sklepie pojawiła się tzw. „rozgadana kasa”, przy której każdy może spokojnie, bez pośpiechu porozmawiać z kasjerem.

PS3

Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.