Posnania z dwiema złotymi statuetkami ICSC Solal Marketing Awards

Flagowa inwestycja Apsys w Polsce – Posnania, zdobyła dwie złote statuetki Solal podczas uroczystej gali ISCS Solal Marketing Awards w Wiedniu. Najwyższe uznanie jury zdobyły kampanie otwarcia Posnanii oraz budowania świadomości marki.
O autorze
2 min czytania 2017-06-21

ISCS Solal Marketing Awards to najważniejsze nagrody w branży retail.

Te statuetki to najważniejsze nagrody marketingowe w branży retail. Jestem dumna, że aż w dwóch kategoriach, jury przyznało złote nagrody właśnie Posnanii. Tym bardziej, iż do konkursu stanęło wiele wspaniałych kampanii realizowanych przez centra handlowe w całej Europie i Afryce Południowej. Zgodnie z naszym mottem „iconic places” staramy się tworzyć i realizować innowacyjne przedsięwzięcia, wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży. Tym bardziej cieszymy się, iż nasze wysiłki zostają zauważone i docenione nie tylko w Polsce. Zapewniam, że nie osiądziemy na laurach, a kolejne kampanie będą równie ciekawe, odkrywcze, ale zarazem skupione na celach, które nam przyświecają. Posnania to miejsce szczególne, jedyne w swoim rodzaju i tak zamierzamy je promować – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.

Nagrodzona kampania otwarcia miała na celu osadzenie Posnanii w świadomości klientów jako nowego lifestylowego miejsca na mapie Poznania. Szeroko zakrojona, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa bazująca na innowacyjnej linii kreatywnej zakończona wielką, czterodniową galą otwarcia, w której uczestniczyły polskie i międzynarodowe gwiazdy była transmitowana na żywo ze specjalnie stworzonego studia telewizyjnego – Posnania Live. Gościem specjalnym była hollywoodzka gwiazda Eva Longoria, która dokonała uroczystego otwarcia Posnanii. Kampania promowała Posnanię jako miejsce lifestylowe, z innowacyjnymi usługami, które na nowo zdefiniowały standardy wygody i przyjemności zakupów. 

Posnania zdobyła również główną nagrodę Solal w kategorii budowania świadomości marki, za projekt IN POSNANIA. Również ta kampania przełamywała dotychczasowe standardy postrzegania obiektu handlowego. W ascetycznej przestrzeni centrum, jeszcze w fazie jego budowy, zrealizowano dedykowaną sesję zdjęciową, autorstwa światowej sławy, pochodzącego z Poznania, fotografa Szymona Brodziaka. Cykl 19 czarno-białych fotografii, przedstawiających absolwentki Poznańskiej Szkoły Baletowej na tle surowych wnętrz można było podziwiać na wystawie plenerowej w przestrzeni przed Posnanią, a także w prestiżowym albumie wydanym po jej realizacji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Posnania jest najnowszym, flagowym projektem deweloperskim spółki Apsys w Polsce. Centrum otwarto w październiku 2016 r. Na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej znajduje się tu 300 marek lokalnych i globalnych, w tym moda, usługi, restauracje i kawiarnie, multipleks, klub bilardowy i kręgielnia, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Posnanię wyróżnia szeroki zakres usług, w tym „collect & try”, „hands free shopping” i „valet parking” oraz usługi specjalnie dedykowane rodzinom, rowerzystom i zmotoryzowanym. Obsługa klienta, w tym wykorzystanie nowych technologii, multimedia, design i architektura współtworzą unikalny „customer experience”.

ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC). W konkursie zostają wyłonione najlepsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się