„To jedno z pierwszych w Polsce wdrożeń usługi geolokalizacji, która wykorzystuje inteligentny system WiFi” – wyjaśnia Tomasz Kołodziejczyk, Dyrektor Sprzedaży B2B w Netia SA. „W Posnanii ułożyliśmy ponad 200 km kabli światłowodowych, docierając do każdego z 300 punktów handlowo-usługowych. Nasza sieć połączyła też 350 punktów dostępowych do sieci WiFi, z których mogą korzystać klienci Posnanii. Usługa geolokalizacji w pełni opiera się o naszą inteligentną sieć WiFi” – dodaje.
Usługa geolokalizacji ułatwia klientom poruszanie się po powierzchni handlowej. Dedykowana aplikacja, której nie trzeba pobierać na telefon, aktywuje się automatycznie i kieruje odwiedzających do wybranego punktu sprzedaży, pokazując dystans oraz szacowany czas przejścia. Wskazuje również klientom najlepszą drogę na miejsce parkingowe. Sieć WIFI jest dostępna nie tylko w centrum handlowym, swoim zasięgiem obejmuje również najbliższą okolicę.
Zobacz również
Usługa geolokalizacji ma służyć jako unikalne narzędzie marketingowe dla właściciela centrum i najemców. Ułatwi komunikację z klientami i pozwoli prowadzić spersonalizowane kampanie. Odwiedzający mogą otrzymywać powiadomienia o specjalnych wydarzeniach odbywających się na terenie centrum oraz ofertach i promocjach dostępnych w poszczególnych sklepach.
Usługa oferuje także tzw. „mapy ciepła” które pozwalają m.in. dokładnie analizować ruch w galerii, czy obserwować miejsca, gdzie gromadzi się najwięcej odwiedzających.
Warto zaznaczyć, że Netia w Posnanii wybudowała również sieć telefonii mobilnej (ten obszar usług zrealizowała we współpracy z operatorem P4), zapewniając dystrybucję sygnału wszystkich operatorów komórkowych.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Więcej: https://biznes.netia.pl/news.html
Słuchaj podcastu NowyMarketing