fot.: www.instagram.com/p/BFVFd3XujD_/
Amerykańska firma D’Marie opublikowała niedawno ranking najbardziej wpływowych profili w social media.
Zobacz również
źródło: www.dmariearchive.com/rankings
Wg D’Marie, Selena Gomez będąca na pierwszym miejscu, za post opublikowany na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie może otrzymać nawet 550 tys. $. To znaczący wzrost w porównaniu z grudniem ubiegłego roku, kiedy Gomez, jak i zajmujące kolejne miejsca w rankingu Kendall Jenner, Taylor Swift, czy Cara Delevigne mogły pochwalić się stawkami na poziomie 230 tys. $.
Wg D’Marie, Selenie Gomez przybywa dziennie około 200 tys. fanów na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Poniżej wspomniane najpopularniejsze zdjęcie Seleny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: adweek.com