Post w social media za 550 tys. $? Tak zarabiają gwiazdy

Post w social media za 550 tys. $? Tak zarabiają gwiazdy
Selena Gomez może pochwalić się najbardziej lubianym zdjęciem na Instagramie - jej fotografię z butelką Coca-Coli polubiło ponad 4.6 miliona osób. A jak kształtują się zarobki gwiazdy z publikacji reklamowego contentu w mediach społecznościowych?
O autorze
0 min czytania 2016-07-21

fot.: www.instagram.com/p/BFVFd3XujD_/

Amerykańska firma D’Marie opublikowała niedawno ranking najbardziej wpływowych profili w social media.


źródło: www.dmariearchive.com/rankings

Wg D’Marie, Selena Gomez będąca na pierwszym miejscu, za post opublikowany na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie może otrzymać nawet 550 tys. $. To znaczący wzrost w porównaniu z grudniem ubiegłego roku, kiedy Gomez, jak i zajmujące kolejne miejsca w rankingu Kendall Jenner, Taylor Swift, czy Cara Delevigne mogły pochwalić się stawkami na poziomie 230 tys. $.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wg D’Marie, Selenie Gomez przybywa dziennie około 200 tys. fanów na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Poniżej wspomniane najpopularniejsze zdjęcie Seleny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Źródło: adweek.com