Ideą rozpoczynającego się 6 grudnia projektu jest nawiązanie do polskiej tradycji przygotowywania dodatkowego nakrycia na wigilijny stół dla niespodziewanego gościa. Akcja ma zachęcać do zakupienia jednego z tysiąca dedykowanych talerzy Ambition i tym samym umożliwić symboliczne podzielenie się wigilijną kolacją z potrzebującymi.
„Postaw talerz na Święta” to jedna z kilku akcji specjalnych zaplanowanych w ramach rozpoczynającej się wraz z początkiem grudnia długoterminowej współpracy pomiędzy agencją K2 Media a firmą Dajar, właścicielem marki Ambition. W ramach obsługi agencji powierzono także prowadzenie oficjalnej strony marki na Facebooku i Instagramie, planowanie i zakup mediów we wspomnianych kanałach oraz koordynowanie współpracy z mikroinfluencerami.
Zobacz również
DAJAR jest największym w Polsce i w rejonie Europy Środkowej przedsiębiorstwem zajmującym się dystrybucją i produkcją szerokiej gamy artykułów dla domu i ogrodu.