To efekt oczu i uszu szeroko otwartych.
Potęga bycia tu i teraz
Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.
Zobacz również
Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania oraz energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.
Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń.
Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rekomendacje:
Brand Impulse®” to jedyna w swoim rodzaju, unikalna pozycja książkowa napisana przez stratega i filozofa, dotykająca kondycji współczesnego marketingu. To lektura, która skłania do głębokich przemyśleń, dlatego warto ją dawkować i nad każdym rozdziałem zatrzymać się na chwilę, w ciszy. Wtedy, jak twierdzi sam Autor, dociera do nas prawda. – Magdalena Daniłoś, CEO OFFON Agency
Publikacja jest wyzwaniem rzuconym wszystkim, którzy uważają, że nic już nie jest w stanie ich zaskoczyć, albo uważają, że we współczesnym świecie niewiele nowego można wymyślić. Dzięki takim publikacjom nauka i praktyka może się rozwijać i czynić kolejne kroki. Jestem przekonany, że ma ona potencjał twórczego fermentu i wywołania inspirującej dyskusji. – Robert Kozielski, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Grzegorz Kosson
Strateg i pisarz. Twórca opatentowanej, autorskiej metody „Brand Impulse®“, która w szybki sposób dociera do tożsamości, istoty i DNA marki. Wypracował własny, oryginalny styl, który wykorzystuje do wspierania przedsiębiorców, firm, miast i krajów, w budowaniu marek i idei, łączących masową przyjazność z głębokimi wartościami emocjonalnymi, społecznymi i kulturowymi.
Patronat medialny: Marketer+, Marketing w praktyce, NowyMarketing, Marketing przy kawie.
Książka w sprzedaży na stronie oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.