Seria krótkich filmów, których bohaterami są zarówno wyczynowcy związani z marką, jak i odkrywcy „po godzinach”, jest próbą pokazania drzemiącej w każdym z nas potrzeby odkrywania.
Osią prowadzonych przez The North Face działań są trzy filmy przedstawiające historie osób, które łączy ciągła potrzeba eksploracji i podejmowania kolejnych wyzwań. “Untouched Ground”, “Always Moving” i “From Five To Nine” to opowieści o alpiniście Davidzie Goettlerze, biegaczce ultra Lizzy Hawker oraz Fearghalu O’Nuallainie, podróżniku z Londynu, który celebruje w sobie ducha odkrywcy w czasie wolnym od pracy.
Zobacz również
Kampania promocyjna prowadzona będzie w kanałach komunikacyjnych marki The North Face w Internecie i sieciach sprzedaży oraz wybranych mediach w całej Europie. Wspierać ją będzie także 30 – sekundowy spot, spinający najważniejsze elementy trzech opowieści.
W nawiązaniu do kampanii prowadzony będzie szereg działań angażujących miłośników aktywnego stylu życia. Wybrane sklepy The North Face w całej Europie będą organizowały nocne piesze wycieczki, których uczestnikami będą sportowcy związani z marką. Za pośrednictwem mediów społecznościowych eksperci i szerokie grono miłośników outdooru zaproszeni zostaną do stworzenia mapy 25 najlepszych szlaków pieszych pomiędzy Londynem a Cortiną D’Ampezzo.
Końcowy odcinek powstałego w ten sposób szlaku poprowadzi jednocześnie na trasę rozpoczynającego się 26 czerwca The North Face® Lavaredo Ultra Trail. Ultramaraton, którego trasa wiedzie poprzez najpiękniejsze zakątki włoskich Dolomitów, będzie zwieńczeniem wiosennej kampanii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„W The North Face wierzymy, że duch eksploracji jest w każdym z nas. Doceniamy tych, którzy przesuwają swoje granice i odkrywają to, co nieznanie. Kampania „Power in Me” ma na celu zaprezentowanie szerszej publiczności historii niezwykłych ludzi – podróżników i zainspirowanie wszystkich do dalszej eksploracji” mówi Jeremy de Maillard, wice-prezes marketingu i sprzedaży elektronicznej The North Face EMEA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampanią zostaną objęte również flagowe produkty firmy The North Face wykorzystujące technologie Thermoball™ oraz FuseForm™.
Filmy dostępne są pod adresem.