W styczniu 2017 roku Agencja POWER rozpoczęła wstępne rozmowy i przygotowania do obchodów jubileuszu dwudziestolecia swojego istnienia. Zaczęliśmy od określenia miejsca wydarzenia. Postanowiliśmy, że wybierzemy je spośród członków Stowarzyszenia Branży Eventowej i że będzie ono w Warszawie. Dlaczego Stowarzyszenie? Olga Krzemińska-Zasadzka jest w zarządzie Stowarzyszenia od początku jego założenia (2010 rok) i bardzo lubi współpracować z firmami, które są na rynku, wzajemnie się wspierają i mówią jednym głosem. Po przeanalizowaniu ofert wybór padł na Osadę Grill & Bar – miejsce z historią, dogodnym dojazdem dla gości z Warszawy, posiadające w ofercie wyśmienity catering (Accata Catering), dość dużą scenę oraz bary, co miało ułatwić logistykę wydarzenia Agencji, która na co dzień ma bardzo dużo pracy.
Ponieważ historia Agencji sięga ostatniego tygodnia marca 1997 roku, pierwotnie wydarzenie planowaliśmy w kwietniu 2017. Nasze plany szybko się jednak zmieniły: wygraliśmy największy event tego roku, Shell V-POWER SHOW, który wspaniale wpisał się w ten nasz jubileuszowy rok i zanim się obejrzeliśmy były już wakacje. ☺
Zobacz również
Zaczęliśmy więc myśleć o nowym terminie. Po przejrzeniu kalendarza eventowego szybko okazało się, że jedyne dogodne terminy dla nas i pracowników to 12 i 13 października 2017. Zaczęliśmy dogrywać podwykonawców – wtedy okazało się, że z podanych terminów lepszy dla nich jest 13-sty.
13-sty w piątek ☺ Dzień, który pewnie niektórym kojarzy się ze strachem przed wychodzeniem z domu, my przeistoczymy w nasz Szczęśliwy Dzień, który już zawsze będzie się nam dobrze kojarzył.
Założyliśmy liczbę 200 gości na wydarzeniu – ludzi związanych z naszą historią od 1997 roku: osób, które wyjeżdżały z nami na indywidualne wyjazdy narciarskie, najlepszych Klientów, najlepszych podwykonawców i oczywiście naszych pracowników.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Na początku września goście otrzymali zaproszenia w formie Save the Date, w celu zarezerwowania terminu, a po 2 tygodniach rozesłane zostały spersonalizowane zaproszenia, ukazujące historię firmy oczami Olgi Krzemińskiej-Zasadzki:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- W 1997 roku zaczęłam robić swoje pierwsze grupy Klientów indywidualnych do Val Thorens.
- 27.07.1997 roku założyłam swoją pierwszą działalność gospodarczą.
- W 1998 roku powstała nazwa PowerSport.
- W 2007 roku poznałam lepiej Księcia z bajki podczas wydarzenia motoryzacyjnego Rage-Race.
- W latach 2009/2010 roku nastąpił nasz silny rozwój jeśli chodzi o wydarzenia dla firm i instytucji, zaczęłam także działać silniej dla branży, tworząc i zasiadając w Zarządzie Stowarzyszenia Branży Eventowej, a później dołączając także do innych Stowarzyszeń.
- 13.07.2013 przekornie 13-tkom wzięliśmy ślub.
- W 2014 roku postanowiliśmy zostawić nazwę tylko Power, gdyż rozwinęliśmy się i organizowaliśmy nie tylko sportowe wydarzenia, ale też duże gale i bankiety, konferencje, wyjazdy motywacyjne.
- W 2017 roku… 20 lat od czasu kiedy się to zaczęło, zapraszamy Was na lampkę szampana przy wspomnieniach z tego okresu.
Ciebie, bo jesteś częścią tych wspomnień, które wiążą się z naszą pasją, pracą i życiem…
Zaproszenia wysłane. Zaczęły się miliony spraw każdego dnia: ustalanie zespołu, tancerek, konferansjera, dodatkowo stand up, animacje z historii firmy, prezentacja pracowników i wyłonienie tych najdłużej pracujących i najbardziej z nami związanych, następnie prezentacja i wyróżnienie firm partnerskich/podwykonawczych, które pracują z nami od początku działalności eventowej. Wreszcie wyłonienie najdłużej z nami współpracujących i najlepszych Klientów. To było najtrudniejsze. Policzyliśmy, że od 2010 roku obsłużyliśmy 260 firm. Wiele z nich organizuje z nami wydarzenia co jakiś czas, raz na parę lat. Wyłoniliśmy 6 firm, które są z nami od początku działalności eventowej i cyklicznie przygotowują z nami wydarzenia. Nagrodziliśmy je – tak jak i naszych wieloletnich partnerów – statuetką dwudziestolecia.
10 października 2017 roku zamknęliśmy listę zgłoszeń z 204 osobami zapisanymi na wydarzenie, w tym około 45 naszymi Klientami i 80 osobami z firm podwykonawczych.
Oprócz programu artystycznego, wręczenia nagród i degustacji tortu, postanowiliśmy dodać jeszcze parę smaczków… Wysłaliśmy do gości i wydrukowaliśmy wesoły regulamin wydarzenia, na stołach postawiono teksty „Ponad 20 najważniejszych momentów z życia agencji POWER”, „13 powodów, dlaczego warto współpracować z Agencją” oraz „Harmonogram – czyli co się tu będzie dzisiaj działo”. Salę udekorowano na firmowy kolor agencji – czerwony, umieszczono wydruki wielkoformatowe z najlepszych realizacji Agencji, w wejściu położono czerwony dywan dla naszych specjalnych gości, słupki i ściankę 20-stolecia.
Montaże odbyły się od rana POWER’s Day, o 15:00 rozpoczęły się próby. Od 18:30 zaczęli pojawiać się goście – niesamowici ludzie, związani z Agencją od dawna, z cudownymi prezentami i mega dużą dawką gratulacji, podziękowań, uścisków i emocji. Napełnili nas nimi, dzięki czemu cały nasz wieczór był już tylko coraz bardziej magiczny, energetyczny – POWER’s DAY.
Dziękujemy serdecznie wszystkim Partnerom i zapraszamy na relację zdjęciową POWER’s DAY -13-sty piątek 2017 roku na naszej stronie na Facebooku.