„Powiedz to na słodko!”

Agencja Opus B przygotowała kampanię „Powiedz to na słodko!” dla marki Delecta. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka.
O autorze
0 min czytania 2018-01-16

Sześcioro młodych bohaterów odpowiada na pytania, które nie są łatwe nawet dla dorosłych. Dzieciaki w zabawny sposób przedstawiają świat emocji ze swojego punktu widzenia.

Kampania internetowa wystartowała 15 stycznia. W ramach działań stworzony został specjalny landing page, na którym, oprócz wideo, znajdują się także przepisy na wypieki.

W kolejnych odsłonach kampanii, filmom będą towarzyszyć konkursy. Wideo w skróconej wersji będzie promowane w formie pre-roll w serwisie youtube i na fanpage’u Delecty.

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, a reżyserią spotu zajął się Aleksander Kropidłowski. Przy nagraniu pracowali również operator Dominik Danilczyk i producent Łukasz Sakiewicz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj