TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Powiedz to na słodko!”

Agencja Opus B przygotowała kampanię „Powiedz to na słodko!” dla marki Delecta. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka.
O autorze
0 min czytania 2018-01-16

Sześcioro młodych bohaterów odpowiada na pytania, które nie są łatwe nawet dla dorosłych. Dzieciaki w zabawny sposób przedstawiają świat emocji ze swojego punktu widzenia.

Kampania internetowa wystartowała 15 stycznia. W ramach działań stworzony został specjalny landing page, na którym, oprócz wideo, znajdują się także przepisy na wypieki.

W kolejnych odsłonach kampanii, filmom będą towarzyszyć konkursy. Wideo w skróconej wersji będzie promowane w formie pre-roll w serwisie youtube i na fanpage’u Delecty.

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, a reżyserią spotu zajął się Aleksander Kropidłowski. Przy nagraniu pracowali również operator Dominik Danilczyk i producent Łukasz Sakiewicz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj