…oraz public affairs.
Konrad Nafalski posiada bogate doświadczenie, które zdobywał zarówno w międzynarodowych firmach doradczych, takich jak Deloitte czy EY, jak i na kierowniczych stanowiskach w grupie PKP, gdzie odpowiadał za działania związane z wizerunkiem, marketingiem i public affairs. W TAILORS Group odpowiada za projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, a także za działania public affairs.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Karol Piszcz dotychczas związany był z rynkami finansowymi, pełniąc między innymi funkcję PR Managera w TMS Brokers, jednym z wiodących na rynku biur maklerskich. W TAILORS Group odpowiada za relacje inwestorskie oraz public relations.
Tomasz Danelczyk przed dołączeniem do TAILORS Group był dziennikarzem finansowym Parkietu oraz Rzeczpospolitej, gdzie odpowiadał za analizę spółek z takich sektorów, jak FMCG, turystyka czy przemysł ciężki. W agencji odpowiada za komunikację transakcji na rynku kapitałowym oraz relacje inwestorskie.
Zmiany personalne to kolejny element rozwoju TAILORS Group. W marcu agencja przejęła jedną trzecią udziałów w firmie Go Responsible, powiększając zakres kompetencji o CSR i raportowanie zintegrowane.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing