Aplikacja dostępna jest od 3 września 2015 roku dla użytkowników smartfonów Samsung w Niemczech i w Polsce.
UPDAY będzie oferować klientom firmy Samsung dostęp do szeregu wiadomości dobieranych przez zespoły redakcyjne w różnych krajach, jak również informacji ogólnych zgodnych z zainteresowaniami poszczególnych użytkowników. System oparty jest o algorytm badający i zapamiętujący przeglądane wcześniej przez użytkowania treści.
Zobacz również
Zadanie zarządzania UPDAY przejmują Peter Würtenberger i Jan-Eric Peters, dwaj innowatorzy w dziedzinie technologii cyfrowych.
Peter Würtenberger obejmuje funkcję CEO w UPDAY, Jan-Eric Peter mianowany został dyrektorem ds. produktów i wiceprezesem UPDAY od 1 stycznia 2016 r. Na stanowisku tym będzie prowadził redakcję i zarządzał produktami UPDAY we wszystkich lokalizacjach. Do jego obowiązków należeć będzie również nadzór nad treściami dziennikarskimi i prace rozwojowe nad produktami. Stanowisko dyrektora ds. technologii UPDAY obejmuje Daniel Keller, Thomas Hirsch natomiast piastować będzie funkcję dyrektora ds. finansowych i operacyjnych. Będzie również odpowiedzialny za działalność handlową.
Jestem bardzo zadowolony, że nasz nowy międzynarodowy produkt będzie tworzony w oparciu o doskonałe zdolności marketingowe, nowatorskie dziennikarstwo oraz wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem cyfryzacji. Wraz z Danielem Kellerem i Thomasem Hirschem stworzą zespół, który będzie dysponował najlepszym możliwym składem do skutecznego pozycjonowania UPDAY na rynku – powiedział Mathias Döpfner, CEO Axel Springer SE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Planowane pełne uruchomienie serwisu w obu krajach, a także na innych rynkach europejskich, ma nastąpić na początku 2015 roku. Wersja beta UPDAY jest dostępna do pobrania wyłącznie za pośrednictwem Samsung Galaxy Apps, Google Play (z ograniczeniem do urządzeń firmy Samsung) i Galaxy Gifts.
Słuchaj podcastu NowyMarketing