Głównym sponsorem konkursu została marka Carlo Rossi, public relations zajmuje się agencja Face it!, zaś za kreację spotu sponsoringowego oraz social media wspierające Carlo Rossi odpowiada agencja Publicis DWL. Finał NEW LOOK DESIGN REFRESH przeprowadzony zostanie 1 grudnia 2016 roku, impreza na ponad 500 osób odbędzie się w Muzeum Etnograficznym.
NEW LOOK DESIGN to konkurs dla projektantów mody z wieloletnią tradycją. Organizowany od 2006 roku przez Dorotę Wróblewską, ma na celu promocję najbardziej utalentowanych projektantów.
Zobacz również
Wśród atrakcyjnych nagród, są m.in. wyjazd do Rzymu oraz możliwość zaprezentowania swojej kolekcji ubrań podczas jednej z ważniejszych imprez modowych w stolicy – WARSAW FASHION STREET 2017.
– Konkurs skierowany jest do wszystkich osób zajmujących się sztuką i modą. Tegoroczna edycja pod hasłem REFRESH powiększyła się o nowe kategorie: ART oraz kategorię CARLO ROSSI INSPIRACJE. Do konkursu można się zgłaszać przez stronę internetową: www.newlookdesign.pl – zachęca organizatorka, Dorota Wróblewska.
– Carlo Rossi od wielu lat angażuje się w duże wydarzenia modowe. Wspierając młodych projektantów oraz realizując niestandardowe projekty na największych wydarzeniach modowych, marka Carlo Rossi przybliża swoim konsumentkom świat mody, glamour oraz kobiecego piękna – mówi Maciej Klonowski, marketing manager w firmie produkującej wino CARLO ROSSI.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spot głównego sponsora tegorocznej edycji CARLO ROSSI wspierający konkurs NEW LOOK DESIGN REFRESH i zapraszający na finał wydarzenia, emitowany jest m.in. w Polsacie, TVN oraz na kanałach lifestylowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami są: CARLO ROSSI, BATISTE, HP oraz Krakowskie Szkoły Artystyczne oraz Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: JOY, Cosmopolitan, Esquire, Sophisti.pl i www.dorotawroblewskablog.pl