Powstaje MediaOn Online – interaktywny dom mediowy

Niezależny dom mediowy MediaOn powołał do życia nową strukturę MediaOn Online. Zarządza nią Mirosław Szwaj, head of MediaOn Online. Odpowiedzialny jest za organizację, funkcjonowanie, obsługę kluczowych oraz pozyskiwanie nowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2013-11-12

MediaOn Online realizuje kampanie digitalowe głównie dla klientów z branż takich jak: nieruchomości, FMCG, sport i rekreacja, finanse oraz dla podmiotów publicznych i NGO. Posiada kompetencje z zakresu kampanii display, emailingów, search i performance marketingu, mediów społecznościowych czy marketingu mobilnego. Swoim klientom oferuje również wsparcie z zakresu optymalizacji stron WWW oraz kreacji. Wraz z powstaniem MediaOn Online, stworzono dedykowaną witrynę www.mediaon-online.pl zbudowaną w technologii responsive web design.

– Rozwój MediaOn jak i potrzeby rynku spowodowały podjęcie przez nas takiej decyzji. Chcieliśmy stworzyć podmiot wyspecjalizowany w działaniach internetowych. Klienci coraz chętniej decydują się na współpracę z firmami specjalizującymi się w konkretnych obszarach. – mówi Michał Polański, general director MediaOn.

– Uznaliśmy, że nazwa MediaOn Online powinna odwoływać się do nazwy spółki MediaOn. MediaOn jest marką rozpoznawaną na rynku i dobrze kojarzoną, czego dowodzą coroczne raporty tytułów branżowych. Zależało nam na prostym, nie pretensjonalnym brzmieniu. Generyczne części nazwy mają dokładnie odnosić się do specyfiki i zakresu świadczonych usług” – mówi Weronika Szwarc-Bronikowska, strategic & development director MediaOn. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing