Powstał zwiastun fikcyjnego filmu „Pokemon Dark Edition” – przedstawia mroczną wizję świata Pokemonów

Powstał zwiastun fikcyjnego filmu „Pokemon Dark Edition” – przedstawia mroczną wizję świata Pokemonów
Studio graficzne noOne zaprezentowało nietypową animację CGI, która przypomina zwiastun filmu o uniwersum Pokemonów, lecz raczej przeznaczony dla dorosłych niż dzieci – wideo „Pokemon Dark Edition” przedstawia bowiem mroczną wizję tego świata, pełną handlu zwierzętami i nielegalnymi walkami.
O autorze
1 min czytania 2020-05-06

Choć kolorowy świat dziwacznych żyjątek, kolekcjonowanych przez nastolatków w tzw. Pokeballach, na podstawie którego powstały liczne animowane seriale, filmy oraz gry komputerowe raczej kierowany jest do dzieci, tak „Pokemon Dark Edition” to „dorosła” i zarazem mroczna wizja tego uniwersum.

Za przygotowanie wideo, które przypomina zwiastun filmu, odpowiada studio graficzne noOne. Przy wykorzystaniu technologii CGI pokazali zapowiedź historii o detektywie, który próbuje wyśledzić grupę zajmującą się nielegalnych handlem Pokemonów, a także zmuszaniem zwierzątek do krwawych walk na śmierć i życie. Bohater „wchodzi” więc w ich świat i wciela się w trenera Pokemonów wyszkolonych do walki. 

Jak przyznali twórcy produkcji, na razie nie ma planów na stworzenie pełnometrażowego filmu „Pokemon Dark Edition”. Zależało im jedynie na tym, by przenieść kolorowy świat Pokemonów do nieco mrocznych realiów naszego dzisiejszego świata. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pokaż mi, ile pokemonów masz w pokedexie, a powiem Ci, ile danych przekazałeś już na serwery Niantic. Pokemon Go to nie tylko gra. To przede wszystkim stary, sprawdzony sposób na gromadzenie i monetyzację danych użytkowników smartfonów.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ubiegłym roku twórcy Pokémon Go stworzyli nową grę, w której rozgrywka jest prowadzona w trakcie snu – nagrody zdobywa się m.in. za czas spędzony na spaniu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się