Powstała kuźnia marek miejsc – trwa rekrutacja na studia „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”

Nowe studia podyplomowe „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie to nie tylko podniesienie kompetencji z zakresu marketingu, zarządzania i promocji, ale przede wszystkim praktyczna praca projektowa, która przyniesie realne korzyści miejscu...
O autorze
1 min czytania 2017-02-23

…regionowi lub biznesowi.

Każdy student kierunku, podczas zajęć, będzie miał wyjątkową okazję zaprojektować lub rozwinąć markę miejsca, miasta, regionu, atrakcji turystycznej czy produktu regionalnego. W pracy pomoże mu zespół wykładowców – wybitnych specjalistów marketingu i reklamy miejsc.

Absolwent kierunku zakończy naukę z konkretnym projektem marketingowym w dłoni, gotowym do wdrożenia w każdej chwili. Realizacja projektu to realna szansa na zwiększenie atrakcyjności regionu lub dalszego rozwoju biznesu.

„Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” to nowatorska propozycja dydaktyczna stworzona z myślą o pracownikach jednostek sektora publicznego, organizacji turystycznych, agencji kreatywnych oraz przedsiębiorców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zajęcia w formie konwersatoriów i ćwiczeń, mają za zadanie nie tylko przekazać praktyczną wiedzę, ale motywować studentów do bycia kreatywnymi i twórczymi.

Więcej informacji i program studiów 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rekrutacja trwa do 28 lutego lub do wyczerpania limitu miejsc.
Start studiów w drugiej połowie marca 2017 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się