Powstała nowa agencja public relations —TOUCH.PR

Na rynku pojawiła się nowa agencja public relations – TOUCH.PR świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Założycielką jest Sandra Kaczmarek, związana z branżą PR od ponad dziesięciu lat, wcześniej związana z Hill+Knowlton Strategies.
O autorze
0 min czytania 2018-05-18

Agencja TOUCH.PR wyróżnić chce się przede wszystkim świeżym spojrzeniem na budowanie wizerunku marki oraz kompleksowością oferty, która obejmuje nie tylko media relacje i prowadzenie komunikacji wewnętrznej, ale i tworzenie oraz dystrybuowanie wartościowego dla marki contentu, obsługę mediów społecznościowych, produkcję artystyczną, influencer i video marketing, a także wsparcie w sytuacjach kryzysowych.

„W planowanych działaniach zawsze szukamy touchpoints, czyli miejsc styku brandu z konsumentem. Taka jest właśnie nasza filozofia” – podkreśla Sandra Kaczmarek, założycielka agencji TOUCH.PR. „Jako TOUCH.PR budujemy brandy i komunikujemy zawsze z myślą o biznesie klienta. Dopasowujemy projekty i działania do otoczenia biznesowego, konkurencji i znajdujemy najciekawsze wyróżniki, aby z sukcesem stworzyć kreatywne strategie działań nastawione na konkretne cele biznesowe” – dodaje Kaczmarek.