Powstała pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO

Propsy PR będzie specjalizować się przede wszystkim w działaniach komunikacyjnych dla trzeciego sektora oraz przedsiębiorców społecznych, a także dla biznesu, zainteresowanego komunikacją opartą o CSR.
O autorze
1 min czytania 2018-01-31

Jej założycielami są Anna Kiedrzyńska-Tui, wcześniej PR Manager w fundacji Res Publica oraz Bartosz Łopiński, Menadżer Projektów w agencji Świeża Bazylia PR, koordynujący projekty dla klientów biznesowych i spółek giełdowych.

Po ponad 6 latach pracy dla administracji publicznej i sektora biznesowego postanowili założyć pierwszą w Polsce agencję PR skierowaną do NGO. Anna Kiedrzyńska-Tui ma kilkuletnie doświadczenie pracy w tym sektorze: współpracowała z Res Publiką Nową, Magazynem Miasta oraz Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce. Wspólnie z Bartoszem Łopińskim pracowali w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS, wielokrotnie nagradzanym za popularyzację badań naukowych i wyznaczanie standardów pracy z mediami. W Centrum Prasowym USWPS za prowadzenie kampani społecznej “Humaniści kontratakują”, Bartosz Łopiński został nominowany w konkursie dla profesjonalistów branży PR “Mistrzowie Drugiego Planu” organizowanym przez PRowly.

Pracując przez ten czas dla podmiotów naukowych, spółek giełdowych, firm czy urzędów państwowych zauważyliśmy, że naszą wiedzę warto wykorzystać również w trzecim sektorze. Po pierwsze dlatego, że NGO to kopalnia merytorycznej wiedzy oraz ciekawych historii, o których warto mówić głośniej. Po drugie dlatego, że w tym sektorze dokonuje się zmiana polegająca na profesjonalizacji działań społeczników. Chcemy wspierać ich w tym procesie – wyjaśnia Bartosz Łopiński.

Pierwszą fundacją, z którą współpracuje Propsy PR jest Social Wolves, organizator olimpiady z projektów społecznych “Zwolnieni z Teorii”, dzięki której młodzi ludzie w Polsce mają szanse nie tylko nabyć praktyczne umiejętności potrzebne na rynku pracy, ale również wpłynąć pozytywnie na swoje otoczenie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak twierdzą właściciele, Propsy PR to butikowa agencja, która nastawiona jest na budowanie relacji z ludźmi, wsparcie osób działających społecznie w budowaniu dobrego wizerunku, rozwoju zespołu oraz spójnych działaniach komunikacyjnych. Więcej informacji na stronie oraz na Facebooku @PropsyPR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing