SilverWave, poza realizacją badań wśród osób 50+, doradza klientom jak tworzyć produkty i usługi najbardziej dopasowane potrzeb tej grupy, jak zaprojektować efektywną komunikację oraz jak zbudować wizerunek atrakcyjny dla dojrzałego odbiorcy. W ofercie agencji znajduje się również doradztwo w zakresie obsługi klientów po 50-tce, a także szkolenia i warsztaty poświęcone wszelkim aspektom biznesu skierowanego do dojrzałych konsumentów.
– SilverWave pomaga wygrywać klientów 50+. Badania potwierdzają, że obecny marketing do dojrzałych odbiorców nie zawsze jest skuteczny, zbyt często opiera się na młodym sposobie myślenia o świecie i konsumpcji. Efektywne działania do osób 50+ wymagają rozumienia ich szczególnych potrzeb i preferencji. Dotyczy to projektowania produktów i usług, komunikacji, ale także obsługi klienta – mówi Anna Marszalik-Kraszewska, założycielka SilverWave.
Zobacz również
– Potencjał grupy 50+ jest już dziś niezaprzeczalny. Wynika nie tylko z rosnącej liczby dojrzałych Polaków, ale także z ich nowego, nieznanego wcześniej stylu życia. Rzeczywistość wyprzedza panujące stereotypy – mówi Anna Marszalik-Kraszewska. – Warto myśleć o osobach 50+ szerzej, nie tylko w kontekście produktów, które nieodłącznie kojarzą się z dojrzałym wiekiem. Istnieje ogromny potencjał do wykorzystania także w innych, zupełnie nowych obszarach. Jest to grupa wciąż jeszcze za mało doceniana na naszym rynku. Ten kto trafi do jej świadomości jako pierwszy, ma szansę zdobyć przewagę nad swoją konkurencją.
Założycielką firmy SilverWave jest Anna Marszalik-Kraszewska, która swoje kilkunastoletnie doświadczenie zdobywała m.in. jako dyrektor działu badań w domu mediowym ZenithOptimedia oraz w działach marketingu Grupy RMF i Burda Media (obecnie Burda International). Pracowała wcześniej dla klientów takich jak m.in.: L’Oreal, Reckitt Benckiser, Sanofi, Aviva, Totalizator Sportowy, SCA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]