Kluczowym kryterium oceny była oryginalność, zmiana i progresywność oraz wpływ i korzyść. Jury doceniło nie tylko kreatywność i pomysłowość, ale także realne innowacje, które mogą kształtować przyszłe trendy w biznesie, komunikacji i mediach.
Wśród przewodniczących jury znalazły się wybitne liderki i liderzy, w tym: Stefan Batory, CEO i współzałożyciel Booksy Polska, który przewodniczył obradom, a także Paweł Patkowski (Orange), Anna Nowak (Saatchi & Saatchi Poland) i Olga Korolec (Ringier Axel Springer Polska), którzy nadzorowali ocenę w kategoriach odpowiednio: innowacje w biznesie, komunikacji i mediach.
Zobacz również
W tym roku zostały wprowadzone limity nominacji oraz nagród, kolejno 40 procent dla nominacji oraz 25 procent dla przyznanych nagród.
Nominowani w konkursie Innovation 2024
- Innowacje w biznesie
- Innowacje w komunikacji
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- Innowacje w mediach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko