Poznaj tajniki wprowadzania produktu na rynek zagraniczny – czwarte spotkanie z cyklu „Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub

Czy wiesz co stoi za skutecznym wprowadzeniem produktu na rynek zagraniczny? Czy znasz odpowiednie metody, które pozwolą Twojej marce szybko przeniknąć do świadomości klientów?
O autorze
1 min czytania 2017-11-06

Fundamentalną zasadą prężnie rozwijających się przedsiębiorstw jest skuteczna strategia rozwoju marki, o której już 7 listopada opowie Kamil Dziadkiewicz – specjalista ds. marketing i komunikacji w Swimmo – polskiej marce produkującej smartwatch’e dla aktywnych.

Ciężka praca nad koncepcją produktu to tylko część gwarancji sukcesu. Moment wprowadzania marki na rynek jest kluczowy dla przyszłości całego przedsięwzięcia. Właściwa strategia i przemyślany plan działania to droga do sukcesu prężnie rozwijających się przedsiębiorstw. Niestety, dla wielu młodych jak i przyszłych przedsiębiorców techniki wprowadzania produktów na rynek pozostają zagadką. Dlatego podczas czwartego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” Kamil Dziadkiewicz opowie:

  • jak zbudować skuteczną strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny,
  • jak mądrze wydawać pieniądze przeznaczone na ten cel,
  • jak zaprezentować markę, aby szybko przeniknęła do świadomości klientów,
  • jak ustrzec się typowych błędów podczas wprowadzania produktu na rynek polski i zagraniczny. 

W czasie warsztatów przewidziany jest czas na zadawanie pytań dotyczących własnego biznesu. Celem cyklu szkoleniowego „Od zera do biznesu” jest przekazanie wiedzy na temat zakładania własnej działalności przyszłym i młodym przedsiębiorcom.

Wydarzenie poprowadzi Kamil Dziadkiewicz, który zdobywał doświadczenie w takich stacjach telewizyjnych jak: TVP2, TVN, Polsat oraz w agencjach reklamowych, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi i komunikacją marki w internecie. Ponadto występuje na licznych konferencjach dotyczących marketingu i technologii. Był prelegentem podczas TEDx Poznań. Zasiadał wśród mentorów programu akceleracyjnego Starter i Huge Thing. Prowadził zajęcia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i Colegium DaVinci. Jego dwie kampanie odniosły sukces na Kickstarterze – crowdfundingowej stronie internetowej, przeznaczonej do zbiórek pieniędzy w celu finansowania różnorodnych projektów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotkanie odbędzie się 7 listopada (wtorek) w godzinach od 18.00 do 20.00 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing