Fundamentalną zasadą prężnie rozwijających się przedsiębiorstw jest skuteczna strategia rozwoju marki, o której już 7 listopada opowie Kamil Dziadkiewicz – specjalista ds. marketing i komunikacji w Swimmo – polskiej marce produkującej smartwatch’e dla aktywnych.
Ciężka praca nad koncepcją produktu to tylko część gwarancji sukcesu. Moment wprowadzania marki na rynek jest kluczowy dla przyszłości całego przedsięwzięcia. Właściwa strategia i przemyślany plan działania to droga do sukcesu prężnie rozwijających się przedsiębiorstw. Niestety, dla wielu młodych jak i przyszłych przedsiębiorców techniki wprowadzania produktów na rynek pozostają zagadką. Dlatego podczas czwartego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” Kamil Dziadkiewicz opowie:
Zobacz również
- jak zbudować skuteczną strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny,
- jak mądrze wydawać pieniądze przeznaczone na ten cel,
- jak zaprezentować markę, aby szybko przeniknęła do świadomości klientów,
- jak ustrzec się typowych błędów podczas wprowadzania produktu na rynek polski i zagraniczny.
W czasie warsztatów przewidziany jest czas na zadawanie pytań dotyczących własnego biznesu. Celem cyklu szkoleniowego „Od zera do biznesu” jest przekazanie wiedzy na temat zakładania własnej działalności przyszłym i młodym przedsiębiorcom.
Wydarzenie poprowadzi Kamil Dziadkiewicz, który zdobywał doświadczenie w takich stacjach telewizyjnych jak: TVP2, TVN, Polsat oraz w agencjach reklamowych, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi i komunikacją marki w internecie. Ponadto występuje na licznych konferencjach dotyczących marketingu i technologii. Był prelegentem podczas TEDx Poznań. Zasiadał wśród mentorów programu akceleracyjnego Starter i Huge Thing. Prowadził zajęcia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i Colegium DaVinci. Jego dwie kampanie odniosły sukces na Kickstarterze – crowdfundingowej stronie internetowej, przeznaczonej do zbiórek pieniędzy w celu finansowania różnorodnych projektów.
Spotkanie odbędzie się 7 listopada (wtorek) w godzinach od 18.00 do 20.00 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing