Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Poznaj Warszawę z czasów PRL w serwisie Foursquare

Dzięki zdjęciom z Narodowego Archiwum Cyfrowego użytkownicy serwisu społecznościowego Foursquare mogą zobaczyć, jak wyglądała Warszawa w czasach PRL i przeczytać informacje o wybranych obiektach. NAC we współpracy z firmą Moiseum właśnie uruchomiło projekt “Warszawa w PRL”.
O autorze
1 min czytania 2013-06-27

W serwisie Foursquare funkcjonuje lista 15 obiektów, które powstały w czasie PRL. WIele z nich zmieniło się nie do poznania lub przestało istnieć. Użytkownicy meldujacy się w okolicy budynków (tzw. venues) mogą obejrzeć unikatowe fotografie sprzed lat i przeczytać ciekawostki na ich temat.

 – Wszystkie wybrane przez nas miejsca są przykładami bardzo ciekawej architektury powstałej w latach 40., 50. i  60 ubiegłego wieku – mówi Zuzanna Stańska, założycielka Moiseum, która realizowała projekt. – Stadion Dziesięciolecia i Kino Skarpa już nie istnieją i zostały zastąpione nowoczesnymi budynkami, których budowa często wzbudzała kontrowersje. Nie ma też śladu po pawilonie Chemii czy Supersamie, a DH Sezam zniknie z Warszawy lada moment. Tworząc nasz projekt, chcieliśmy zaskoczyć użytkowników Foursquare’a, pokazując im zupełnie inną rzeczywistość miasta: bez banerów reklamowych, z pięknymi neonami i przeszklonymi pawilonami – dodaje  Stańska.

– Cieszymy się, że dzieki zdigitalizowanym fotografiom z Narodowego Archiwum Cyfrowego wszyscy, którzy mają dostęp do internetu mogą zobaczyć, jak bardzo zmienia się nasze miasto. Te fotografie to żywa historia, która wciąga i tworzy naszą tożsamość – mówi Bartłomiej Kuczyński z NAC. -Chcemy otwierać się na różne społeczności, zarówno duże, jak i małe. Także na dość wąską grupę użytkowników Foursquare’a – dodaje Kuczyński

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Foursquare to międzynarodowy serwis społecznościowy, opierający się na geolokalizacji. Główną ideą Foursquare’a jest odkrywanie miejsc znajdujących się w naszym pobliżu oraz informowanie znajomych, gdzie się właśnie znajdujemy (poprzez tzw. meldunki). Serwis pełni także rolę przewodnika i platformy zbierającej opinie o miejscach.

Listę obiektów można znaleźć tutaj: https://foursquare.com/nac_pl/list/warszawa-w-prl jest ona dostępna także dla osób nie korzystających z serwisu Foursquare. Można ją znaleźć również wyszukując w aplikacji mobilnej serwisu Foursquare hasło “Narodowe Archiwum Cyfrowe”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się