Internetowy serwis ogłoszeniowy dostępny jest pod adresem: www.pokato.pl. Do dyspozycji użytkowników jest 17 głównych kategorii tematycznych zawierających dziesiątki szczegółowych podkategorii. Zasady publikacji są jasne i przejrzyste, a samo dodawanie ogłoszeń jest proste i wygodne. Pomysłodawcy portalu w żaden sposób nie ograniczają liczby zamieszczanych anonsów. Obok popularnych działów takich jak: motoryzacja, praca czy nieruchomości zaprojektowano dodatkową kategorię zatytułowaną „Oddam za darmo”. W tym miejscu można znaleźć lub wystawić nieużywane przedmioty, które dzięki temu zyskają drugie życie i zamiast kurzyć się na półce czy w kartonie trafią do nowych właścicieli.
– Jestem przekonany, że ogłoszeniodawcy pokochają POKATO za możliwość darmowego dodawania ogłoszeń, a także za wygodną i bezpieczną komunikację z innymi użytkownikami serwisu. Ci ostatni, docenią portal za jego funkcje oraz przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny design. Z naszego serwisu mogą korzystać wszyscy, w każdym miejscu i czasie. POKATO dostępne jest na wszystkich rodzajach urządzeń, w tym także jako aplikacja mobilna. Wystarczy mieć dostęp do Internetu – mówi Kamil Magryta, prezes i pomysłodawca POKATO.
Zobacz również
Przewodnikiem po serwisie jest Mistrz POKATO, który jest też główną postacią kampanii reklamowej. 15-sekundowe spoty, emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych. Z kolei na platformach VOD takich jak Player czy Ipla można obejrzeć spot w jego 15-sto i 30-sto sekundowej wersji. Uzupełnieniem kampanii są działania w mediach społecznościowych – Mistrza POKATO można znaleźć na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze.
– Wszystkie elementy składowe kampanii mają sprawić, że POKATO jako nowa usługa zaistnieje w świadomości szerokiego grona odbiorców. Wierzymy, że nasza wyraźna obecność w mediach umożliwi nam zbudowanie bazy lojalnych i zaangażowanych odbiorców, którzy będą często korzystać z serwisu – wyjaśnia Kamil Magryta.
Za koncepcję, kreację i produkcję spotów reklamowych odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing