„Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat”: czas dojrzałej młodości i well-agingu w kampanii Resibo

„Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat”: czas dojrzałej młodości i well-agingu w kampanii Resibo
Polska marka kosmetyków well aging – Resibo, w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej opowiada o dorosłości z perspektywy czterdziestoletniej dziewczyny. A ta dorosłość wydaje się być dzisiaj wyjątkowo młoda.
O autorze
1 min czytania 2025-09-22

Resibo to polska marka założona ponad 10 lat temu przez Ewelinę Kwit-Betlej. Po serii kampanii skupionych wokół premier produktowych, marka zdecydowała się na szerokie działania wizerunkowe, które realizują strategię „klientkocentryczności”.

– Pracując nad konceptem braliśmy pod uwagę zarówno wyniki badań, które zrealizowaliśmy wspólnie z IQS, jak i rozmowy z naszą społecznością. To właśnie spotkania z naszymi klientkami zainspirowały nas do opowiedzenia perspektywy jednej z nich – powiedziała Małgorzata Jakimowicz, managerka marketingu Resibo.

Pielęgnacja współczesnej „czterdziestki”

Marka akcentuje zmianę podejścia: anti-aging ustępuje filozofii well-aging. Ta druga nie obiecuje zatrzymania procesów starzenia, lecz wspiera skórę tak, aby wyglądała zdrowo, świeżo i promiennie pomimo upływu czasu.

– Jeszcze niedawno czterdziestolatki koncentrowały się na zatrzymaniu młodości. Dziś widzimy, że stawiają na świadome podejście do pielęgnacji. Chcemy je w tym wspierać i dostarczać zaawansowane produkty, które realnie działają: wygładzają, rozświetlają i ujędrniają skórę – mówi Ewelina Kwit-Betlej, założycielka marki Resibo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat.

Bohaterką spotu jest współczesna czterdziestolatka. Jej życie to nie tylko chwile uważności, ale także momenty młodzieńczej spontaniczności. Świadomie wybiera siebie i pielęgnację, która wspiera jej styl życia. Zosia symbolizuje kobietę wchodzącą w etap dojrzałej młodości, gdzie odpowiedzialność łączy się z radosną swobodą i potrzebą skutecznej, zaawansowanej pielęgnacji. W materiale wybrzmiewa samoakceptacja i satysfakcja z bycia w tym konkretnym etapie życia.

Koncept na kampanię jak i sam skrypt jest autorstwa działu marketingu Resibo, natomiast reżyserią spotu zaopiekował się Adrian Dmoch, a za realizację odpowiadał dom produkcyjny Videlec.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Emisja spotu skupia się na nośnikach digitalowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się