Sieć restauracji KFC w Polsce zaskoczyła swoich fanów niezwykłym projektem pierścionka zaręczynowego! Jubilerskie cudo zaprojektowano z myślą o zakochanych – składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150-cioma drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest diament o wadze 0,7 karata.
Zobacz również
Która nie chciałaby dostać takiego cuda? Warto dodać, że jeśli znajdą się pary, które zechcą przypieczętować swoją miłość markową biżuterią, dostaną od KFC specjalny, weselny podarunek!
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Z okazji nadchodzących Walentynek również sieć McDonald’s stworzyła konkurs dla swoich klientów, w którym do wygrania jest złoty pierścionek wysadzany diamentami, wzorowany na słynnej kanapce Big Mac.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ubiegłym roku zaskoczyła nas w święto zakochanych inna sieć fast foodów. Izraelski Burger King wyszedł z pomysłem, którego jeszcze nie było! Przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, ale w pudełku też można było znaleźć zabawki 😉
źródło: materiały prasowe