Pozwól meblom urządzić się na nowo – startuje kampania IKEA promująca odpowiedzialne zakupy

O autorze
1 min czytania 2022-11-25

Nasze życie składa się z wielu etapów. Urządzamy każdy z nich, także dosłownie, wybierając do mieszkania wyposażenie, którego akurat potrzebujemy. Ale każdy rozdział kiedyś się kończy. Podobnie jest z meblami – ich życie, także składa się z etapów – najpierw są z nami, ale w pewnym momencie się z nimi rozstajemy. I wtedy zaczynają swoje drugie życie. O tym opowiada tegoroczna kampania IKEA „Green Black Friday”. Ogólnopolska akcja informacyjna w mediach wystartowała 21 listopada i potrwa do 11 grudnia br.

Kampania, podobnie jak w zeszłym roku, promuje usługę „Oddaj i Zyskaj”, dzięki której klienci mogą odsprzedać swoje niepotrzebne lub niechciane meble IKEA, zamiast je wyrzucać i zyskać nawet do 50% ich wartości na karcie refundacyjnej IKEA. Odkupione produkty, które wyglądają „jak nowe” lub ze śladami użytkowania, ponownie trafiają do sprzedaży w okazyjnych cenach w działach circular hub w sklepie, przez co zyskają szansę na nowy dom oraz dłuższe życie.

Co więcej, marka stworzyła także circular hub online, dzięki któremu można przeglądać dostępne artykuły w danym sklepie, zarezerwować wybrany przedmiot na 24 godziny i w tym czasie odebrać go oraz zapłacić na miejscu. IKEA daje klientom możliwość kupienia używanych mebli z zaufanego źródła, bez ryzyka i niespodzianek. Wszystkie kupione przedmioty w dziale circular hub podlegają rękojmi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o zasadach zakupu towarów znajduje się w regulaminie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O kampanii

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ogólnopolska kampania „Green Black Friday” wystartowała 21.11.2022 r. i potrwa do 11.12.2022 r. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe. Prowadzone są działania programatyczne display w mediach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram), na platformie ogłoszeniowej OLX, a także video na YT. Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R, mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy WaveMaker, a komunikacją PR Garden of Words.