Pozytywna energia w projektach Papajastudio

Trwa proces rebrandingu Ecotec-międzynarodowej firmy działającej w sektorze zaawansowanych usług inżyniersko-budowlanych. Zakończono właśnie pierwszy etap prac obejmujący audyt oraz zmianę identyfikacji wizualnej, uwzględniając odświeżenie logotypu i przygotowanie nowych wzorów dokumentów firmowych
O autorze
1 min czytania 2014-12-17

Za działania odpowiedzialna jest Agencja brandingowa Papajastudio znana ze współpracy z takimi markami jak: Wiśniowski, Kazar czy Konspol.

Jak zaznacza Adam Lis, dyrektor zarządzający Papajastudio – szukaliśmy wyrazistego znaku graficznego precyzyjnie określającego zakres działań Klienta, a także spójnego stylu typografii gwarantującego czytelność i unikatowość. Sygnatura została zaprojektowana w oparciu o cztery elementy. Dynamika, otwartość to skojarzenia z ludzką egzystencją. Litera „e” dominująca w projekcie wywodzi się z angielskich określeń „environment” (środowisko), „ecology” (ekologia), ściśle powiązanych z przedmiotem działań firmy. Wyłaniający się kontur liścia stanowi nawiązanie do natury, a wieńcząca znak kropka, to emanujące pozytywną energią słońce, bezpośrednio nawiązujące do oferowanych produktów marki. Całość dopełnia claim „silent energy”, składający się zarówno z majuskuły oraz minuskuł w wersji monochromatycznej, wskazujący na czystą, bezszelestną „produkcję” energii.

Zmiana wizerunku Ecotec wynika z planowanego rozwoju firmy oraz stanowi realizację celów strategicznych, tzn. pozyskanie klientów z rynków pozaeuropejskich, takich jak: RPA, Emiraty Arabskie czy Indie. Firma od lat z powodzeniem działa na rynku angielskim, niemieckim oraz polskim. Produkuje elektrownie fotowoltaiczne (farmy słoneczne) oraz projektuje bariery dźwiękoszczelne. W Wielkiej Brytanii Ecotec posiada ponad 10% udziału w całym rynku w sektorze instalacji fotowoltaicznych, dzięki realizacji trzech największych projektów o sumarycznej mocy ponad 250 MW. Firma oferuje kompleksową usługę polegającą na zaprojektowaniu, dostarczeniu komponentów oraz wykonaniu i wdrożeniu całej instalacji według indywidualnych potrzeb klienta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się