PPF Hasco-Lek S.A. z nowym domem mediowym

Hasco-Lek dokonało wyboru domu mediowego w wyniku przetargu na obsługę mediową offline i online – jest nim Carat Polska.
O autorze
0 min czytania 2016-01-04

Przetarg rozpoczął się 20. października b.r. Zostało do niego zaproszonych sześć podmiotów, łącznie z dotychczasowym domem mediowym MEC.

Carat Polska został wybrany dzięki atrakcyjnej ofercie cenowej, prezentowanemu podejściu strategicznemu oraz zrozumieniu kategorii i wyzwań biznesowych stawianych przez firmę farmaceutyczną.

Dom mediowy Carat będzie odpowiedzialny za realizację strategii oraz obsługę mediową dla Hasco-Lek offline i online. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2016 r. i planowana jest na okres jednego roku.

Proces wspierany był przez audytora mediowego – Media Strategy Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing