Mindshare to jeden z topowych domów mediowych (5. miejsce w rankingu RECMA Overall Activity Volume 2016 in Europe), który realizuje kompleksowe strategie marketingowe dla wiodących polskich i międzynarodowych firm oraz korporacji. Wśród klientów Mindshare wyróżnić można takie marki jak T-Mobile, mBank, Unilever, Sanofi czy Nike. W Polsce firma współtworzy strukturę groupm. Jest również częścią WPP – największego konsorcjum komunikacyjnego na świecie. Na polskim rynku działa od 1999 roku.
– Zapraszając PR Calling do przetargu, liczyliśmy na merytoryczną, ale i ciekawą propozycję działań komunikacyjnych dla Mindshare. Koncepcja, którą otrzymaliśmy od zespołu agencji, najbardziej spełniła nasze oczekiwania. Doceniliśmy również poziom zaangażowania w proces Katarzyny Dworzyńskiej, jej profesjonalne podejście do komunikacji, oraz znajomość branży marketingowej. Suma tych czynników zaważyła na podjęciu ostatecznej decyzji – komentuje Paulina Sobieszek, Partner, Business Development, Mindshare.
Zobacz również
– Jestem niezmiernie dumna, że zaufał nam jeden z największych domów mediowych w Polsce. Ale to sukces nie tylko mój, ale całego zespołu PR Calling, który swoim zaangażowaniem, doskonałym know – how i kreatywnym podejściem do komunikacji sprawia, że możemy pracować z najlepszymi. Z wielką radością witamy Mindshare w gronie naszych klientów. Przed nami wiele wspólnych sukcesów – dodaje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.
Współpraca została zawarta na czas nieokreślony. Projekt po stronie agencji będzie prowadził zespół odpowiedzialny za branżę #martech w PR Calling, pod przewodnictwem Moniki Błaszczak, PR Senior Account Managera.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach