AlkyRecovery to aplikacja mobilna stworzona z myślą o osobach uzależnionych od alkoholu i ich rodzin. Narzędzie, w oparciu o zaawansowane dane z systemu addictions.ai, analizuje zachowania użytkowników oraz motywuje ich do utrzymania dalszej abstynencji. Docelowo firma addictions.ai w ciągu najbliższych trzech lat planuje stworzyć – dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji i technik uczenia maszynowego – system, który jako pierwszy na świecie będzie w stanie dokonywać oceny prawdopodobieństwa złamania abstynencji. Aplikacja będzie również samodzielnie proponowała najbardziej optymalne rozwiązania terapeutyczne. Dane, za zgodą użytkowników, będą przetwarzane m.in. na podstawie ich emocji i zachowań (NLP), treści audio, wideo, opasek telemedycznych oraz Facebooka, Twittera i Spotify
– AlkyRecovery to doskonałe połączenie innowacji i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), które może realnie przyczynić się do zmiany nawyków osób uzależnionych od alkoholu. Niezmiernie cieszę się, że wchodzimy w obszar medtech z marką o tak szlachetnym założeniu. Jestem przekonana, że dzięki naszemu zaangażowaniu oraz doświadczeniu w promocji innowacyjnych przedsięwzięć, osiągniemy założony cel – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Klienta pozyskano w wyniku działań new business, a umowa została podpisana do połowy sierpnia z możliwością jej przedłużenia. Za działania komunikacyjne z ramienia agencji PR Calling odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR & Communication Consultant.