Praca w czasie pandemii. Ogromne zainteresowanie domowym przedszkolem online

Prawie 7,5 tysiąca rodziców skorzystało w ciągu jednego dnia z zajęć prowadzonych przed prywatną sieć przedszkoli dwujęzycznych KIDS&Co. w ramach Dwujęzycznego Domowego Przedszkola Online. W ten sposób firma chce zrekompensować zamknięcie swoich placówek.
O autorze
1 min czytania 2020-03-18

Decyzją Ministerstwa Edukacji Narodowej w dniach 12-25 marca 2020 r. przedszkola, szkoły i placówki oświatowe – zarówno publiczne, jak i niepubliczne – są zobligowane do wstrzymania stacjonarnych zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, sieć KIDS&Co. jako jedna z pierwszych prywatnych placówek w Polsce wprowadziła zajęcia online dla dzieci. Placówka w ten sposób chce też zapewnić ciągłość edukacji dzieci i stabilność codziennej rutyny.

Pod każdą relacją rodzice pozostawiają po kilkadziesiąt komentarzy, a najmłodsi chętnie wchodzą w interakcje z pedagogami. Zajęcia online będą prowadzone do momentu ponownego otwarcia stacjonarnych placówek.

Oprócz domowego przedszkola pedagodzy z KIDS&Co. będą nagrywać audiobooki, tak aby znajomy głos ulubionej nauczycielki towarzyszył dzieciom także w domu. Wszystkie te działania mają pomóc rodzicom w pogodzeniu pracy z opieką nad dziećmi i zapewnieniu dzieciom atrakcyjnych zajęć edukacyjnych.

Sieć przedszkoli KIDS&Co. cały czas prowadzi działania mające na celu zachowanie ciągłości w biznesie. Zaplanowane Dni Otwarte w poszczególnych placówkach odbędą się w formie spotkań online. Sieć zaplanowała rozmowy z pedagogami danych placówek oraz wirtualne spacery, tak aby każdy rodzic zainteresowany zapisaniem dziecka do przedszkola mógł dokładnie obejrzeć placówkę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ministerstwo Edukacji podaje, że nie ma zagrożenia związanego ze wstrzymaniem rekrutacji do przedszkoli, w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju. Oznacza to, że placówki w Polsce obecnie są otwarte na zapisy do przedszkoli.

Słuchaj podcastu NowyMarketing