Rozpoczęła się kampania promująca WAGO – firmę produkującą złączki elektryczne oraz produkty wykorzystywane we wszystkich branżach, począwszy od budownictwa przez energetykę, transport szynowy i samochodowy przemysł morski aż po zaawansowane linie technologiczne w procesach przemysłowych. Kmpanii towarzyszy hasło: Łączmy to, co ważne: Ludzi, Technologie, Pasje.
Kampania prowadzona jest w dolnośląskich (głównie wrocławskich) mediach drukowanych i elektronicznych, na billboardach i citylightach oraz w rozgłośniach radiowych Eska i Supernowa. Materiały promujące akcję znaleźć można także we wrocławskich autobusach i tramwajach. Akcja wspierana jest w social mediach marki oraz płatnych kampaniach reklamowych w sieci.
Zobacz również
Kampania przygotowana została przy ścisłej współpracy działu marketingu WAGO oraz agencji Grupa FLPR.
Hasło przewodnie kampanii wytypowane zostało podczas badań fokusowych, zaś na zdjęciach promujących akcję zobaczyć można pracowników WAGO.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Przed startem kampanii, wraz z agencją, przygotowaliśmy listę haseł przewodnich oraz grafiki koncepcyjne, które następnie przekazaliśmy do badania fokusowego. Nasze wybory nie zawsze pokrywały się z decyzją badanych, ale zaufaliśmy ankietowanym i wybraliśmy hasła i grafiki, które zyskały największą aprobatę. Wierzymy, że taki wybór najlepiej odzwierciedla sympatię do naszej firmy oraz pozwala na dotarcie do grup, do których chcemy dotrzeć w pierwszej kolejności – przyszłych pracowników, elektryków oraz mieszkańców Wrocławia i Dolnego Śląska. Kampania ma za zadanie pokazać WAGO jako istotnego pracodawcę we Wrocławiu i w Wróblowicach – mówi Piotr Piątek, dyrektor Marketingu WAGO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za akcję odpowiada zespół koordynowany ze strony marki przez Piotra Piątka, dyrektora marketingu, zaś ze strony agencji przez Marcina Chabiera.
Kampania dla firmy WAGO jest ciekawym przykładem tego, jak powinno podchodzić się do wyboru haseł i mediów. Jest to przemyślana strategicznie kampania, do której przed startem zaangażowane zostały firmy badawcze, które pomogły w odpowiednim doborze fraz, haseł i grafik. Firma WAGO ma olbrzymią świadomość tego, jak chce być pokazywana i komunikowana – mówi Marcin Chabier, właściciel agencji Grupa FLPR.
Kampania trwa od końca sierpnia i potrwa do końca listopada 2022 roku. Planowana jest kontynuacja kampanii w 2023 roku.