Celem kampanii jest pozyskanie do współpracy osób, które podejmą pracę opiekuna seniora. Zachętą jest dodatkowe 100 Euro bonusu, otrzymywane za każde przepracowane 31 dni na kontrakcie
w Niemczech. Warunkiem dodatkowym jest podjęcie takiej pracy od 1 czerwca. Twórcy kampanii chcą dotrzeć do osób rozważających w przeszłości podjęcie pracy jako opiekun, a także zainteresować nią nowych pracowników. Oficjalne dane pokazują, że zawód opiekuna seniorów już teraz jest na liście najbardziej poszukiwanych zawodów, a dla nikogo nie jest tajemnicą, że w Europie zachodzą zmiany demograficzne. Społeczeństwa starzeją się, co tworzy dobry klimat do pracy w opiece nad seniorami, zarówno stałej, jak i tymczasowej, w Polsce i za granicą.
Zobacz również
Kampania w założeniu jej autorów ma być jedną z najbardziej intensywnych w branży usług opiekuńczych. Jak mówią marketerzy Promedica24, ma ona charakter kampanii 360°i obejmie media tradycyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym rozgłośnie z pakietu Total Zet (radio ZET i 81 rozgłośni lokalnych), magazyny kolorowe i poradniki dla kobiet, a także dzienniki. W planach jest także kampania telewizyjna. W media planie wzięto także pod uwagę działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych i działania big data. Mocny nacisk położono również na dotarcie do grupy docelowej za pośrednictwem mediów lokalnych i regionalnych.
Najnowsza kampania promocyjna Promedica24 to także zmiana w sposobie komunikacji marki.
Jak mówi Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu: „Big ideą nowej komunikacji jest podkreślenie, że praca opiekunki seniorów to praca z czymś więcej, to praca z wartością dodaną, zarówno w wymiarze emocjonalnym jak i racjonalnym. Dlatego hasło kampanii to „Praca z szacunkiem”. Nasza nowa kampania podkreśla jej wyjątkowość. Chcemy odczarować ten zawód, pokazać, że to praca z powołaniem, ceniona przez podopiecznych i klientów.”
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, działania online (SEM, FB, afiliacja) realizuje Cube Group. Kampania potrwa do połowy sierpnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing