Pracownia EB skupia ekspertów z dziedziny employer brandingu i rekrutacji. W ramach kompleksowych usług doradczych oferuje m.in. optymalizację procesu rekrutacyjnego w firmie, warsztaty edukacyjne z obszaru employer branding, a także doradztwo z zakresu budowania marki pracodawcy i tworzenia Employment Value Proposition (EVP). Ponadto Pracownia EB proponuje swoim klientom badanie marki pracodawcy w internecie, oparte na pogłębionej analizie wypowiedzi internautów na temat pracy w danej firmie.
– Pracownia EB to miejsce, w którym inspirujemy, kreujemy, prowokujemy do refleksji, stymulujemy do działania i uczymy jak budować markę pracodawcy opartą na zaangażowaniu – mówi Szymon Motławski, kierownik zespołu ekspertów Pracowni EB. – Wiemy, że strategiczne podejście do employer brandingu to najpotężniejsza broń w walce o talenty na rynku pracy. Nasz zespół ekspertów nie wykonuje pracy za firmę, ale dostarcza niezbędnych danych, uzbraja w wiedzę i zadaje kluczowe pytania, na które odpowiedzi znajduje wspólnie z klientami – dodaje.
Zobacz również
Pracownię EB tworzą eksperci związani dotychczas z konsultingową działalnością GazetaPraca.pl, autorzy projektów, badań i artykułów z obszaru HR. Dodatkowo Pracownia EB będzie partnerem merytorycznym II edycji konkursu EB Kreator, który jest najważniejszym w Polsce wydarzeniem nagradzającym firmy za działania employer brandingowe.
Więcej informacji o Pracowni EB pod tym adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing