Występujący w filmie personel pokładowy Air France wyjaśnia procedury bezpieczeństwa podczas „spaceru” po największych atrakcjach Francji, dynamicznie przenosząc widza z Opery Garnier do ogrodów Wersalu, poprzez słoneczne plaże Lazurowego Wybrzeża i legendarny Hotel Martinez. Przygotowana we współpracy z Agencją Rozwoju Turystyki Francji „Atout France „podróż” wiedzie dalej, prezentując ikony francuskiej turystyki – winnice Prowansji, kryjące skarby historii muzea, pokazy mody i paryskie kafejki nad brzegiem Sekwany, kończąc na tarasie widokowym wieży Eiffel’a, skąd pracownicy Air France pozdrawiają pasażerów. Artystycznej, kolorowej i żywej filmowej opowieści o zapinaniu pasów i składaniu stolików pokładowych towarzyszą inspirujące obrazy Francji w tle i muzyka specjalnie skomponowana w tym celu przez francuskiego kompozytora Ludovic’a Bource, zdobywcę Cesara i Oscara.
Elegancka, kolorowa i dynamiczna forma filmu, to artystyczny hołd dla sztuki podróżowania „a la francaise”, ale jednocześnie sposób na pozyskanie uwagi podróżnych, aby przedstawić im ważne dla bezpieczeństwa lotu instrukcje. Sześć lat po ukazaniu się ostatniego wideo, nowy film jest dostosowany do różnych układów samolotów oraz kabin, a także uwzględnia nowe treści i regulacje w kwestii bezpieczeństwa na pokładzie.
Zobacz również
– W tym nowym filmie chcemy w emocjonujący sposób zaprezentować to, co najlepsze we Francji. Załogi Air France są gotowe na powitanie naszych pasażerów. Mamy nadzieję, że podczas każdego lotu będziemy mogli stworzyć niezapomniany nastrój podróży we francuskim stylu, pamiętając o bezpieczeństwie, które pozostaje naszym stałym priorytetem – powiedziała Catherine Villar, starszy wiceprezes ds. Obsługi Klienta w Air France.
Za przygotowanie filmu Air France jest odpowiedzialna jego nowa agencja kreatywna Aura by Omnicom we współpracy z Atout France, Agencją Rozwoju Turystyki Francji. Reżyseria i scenografia – Romain Quirot. Muzykę, specjalnie na tę okazję, napisał Ludovic Bource, francuski kompozytor, zdobywca Cezara i Oscara.
Pod koniec 2019 roku linie lotnicze Qatar Airways wypuściły reklamę, w której wystąpili znani piłkarze, w tym m.in. Robert Lewandowski, Neymar Jr. i Marcos Evangelista de Morais, czyli Cafu. W spocie sportowcy w nietypowy sposób prezentują zasady bezpieczeństwa na pokładzie samolotu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Linie lotnicze Aeromexico przygotowały nietypową promocję na loty do Meksyku – im więcej dana osoba ma w sobie krwi meksykańskiej, tym większą zniżkę otrzymuje. Oferta skierowana jest głównie do mieszkańców południowych stanów USA, którzy pałają największą niechęcią do Meksykanów.
PS3
5 września 2018 roku Freddie Mercury skończyłby 72 lata. Z tej okazji pracownicy linii lotniczych British Airways postanowili złożyć mu hołd wyjątkowym filmem z choreografią ułożoną do piosenki „I Want To Break Free”.