Poziom zadowolenia pracowników JYSK w Polsce wynosi 79 punktów na 100 możliwych. Średnia w Polsce to 59 punktów.
Przede wszystkim jestem wdzięczny współpracownikom za ich poziom motywacji i za wyrażoną satysfakcję z pracy. Wyniki anonimowego badania dowodzą, że odnieśliśmy sukces w tworzeniu firmy i kultury organizacyjnej, którą chętnie i z zaangażowaniem współtworzy zdecydowana większość naszych pracowników – podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. Zadowolenie z pracy przekłada się także na zadowolenie naszych klientów – dodaje Padalak.
Zobacz również
Imponujący rezultat
Te świetnie wyniki robią wrażenie, bo w badaniu dobrowolnie wzięło udział aż 97 procent pracowników.
Firmę przede wszystkim tworzą ludzie – budują jej wizerunek i pracują na jak najlepszy wynik finansowy. Jeśli pracownicy dobrze mówią o swoim pracodawcy przy rodzinnym obiedzie czy na grillu ze znajomymi, to jest to dla nas powód do dumy – dodaje Padalak.
Pracownicy JYSK widzą możliwości rozwoju, doceniają dobre relacje z przełożonym oraz dyrekcją firmy, cenią atmosferę w pracy, szacunek z jakim pracownicy traktują siebie nawzajem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dla nas ważnie jest, że jako managerowie potrafimy tworzyć dobre warunki pracy – podkreśla Piotr Czechowski, dyrektor HR w JYSK Polska. Opinia pracowników jest dla nas kluczowa a w tak rozproszonej organizacji – ponad 200 sklepów w prawie 160 miastach w Polsce – ankieta jest doskonałym narzędziem, aby dowiedzieć się co już działa, a co możemy poprawić i ulepszyć – mówi Piotr Czechowski – dyrektor HR
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Badania wśród pracowników są przeprowadzane co dwa lata.
Widzimy wielką przewagę nad konkurencją w obszarze potencjału pracowniczego. To oznacza silną przewagę konkurencyjną w przyciąganiu nowych pracowników – dodaje Czechowski. Sukces firmy w bardzo dużym stopniu oparty jest na kompetencji pracowników a upewniając się, że JYSK jest dobrym miejscem pracy jesteśmy w stanie zatrzymać wszystkie cenne osoby w naszej firmie.
Najważniejsze fakty
- Badanie satysfakcji pracowników jest przeprowadzane raz na dwa lata
- Ankietę przeprowadziła firma Ennova we wszystkich krajach JYSK Nordic
- Najnowsza ankieta została przeprowadzona w styczniu i lutym 2018
- Ankietę wypełniło 97 proc. pracowników
- Poziom zadowolenia i motywacji pracowników w Polsce wyniósł 79 punktów proc.