Pracownicy na wakacjach, klientów w sklepie przywitają managerowie

Pracownicy najlepszego sklepu JYSK w Polsce w nagrodę za dobrą i solidną pracę wyjechali na wycieczkę na Maltę. 4 kwietnia stery w sklepie na ul. Towarowej w Warszawie przejmują managerowie.
O autorze
1 min czytania 2018-04-05

W JYSK Polska co roku organizowane są liczne konkursy motywujące pracowników do jak najwyższej jakości pracy oraz obsługi klienta. Nagrodą są dodatkowe premie a także wycieczka dla całej załogi.

W JYSK zawsze celebrujemy sukcesy i to jest właśnie przykład takiego działania. Dla nas – dyrekcji JYSK jest to możliwość powiedzenia pracownikom – dziękujemy za wkład w rozwój firmy. Wyjazd integracyjny pozostaje znacznie dłużej w pamięci niż nagrody finansowe i jednocześnie przyczynia się do budowania jeszcze lepszych relacji wewnątrz zespołu. Pracownicy sami decydują, gdzie chcą spędzić urlop. Taka forma nagradzania jest też doceniana przez naszych pracowników.– podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska

4 kwietnia w sklepie JYSK na ul. Towarowej pracować będą wszyscy managerowie JYSK Polska. Ludzie pracujący na co dzień w terenie lub administracji będą mogli sprawdzić się jako kasjerzy, sprzedawcy czy magazynierzy. To także znakomita okazja dla klientów, aby przekazać swoje uwagi zarządzającym ponad 200 sklepami JYSK w Polsce.

Przejęcie sklepu to dla nas doskonała okazja na kontakt z klientami. Możemy dowiedzieć się więcej o oczekiwaniach i preferencjach konsumentów. Ta wiedza pozwala nam rozwijać firmę poprzez usprawnianie sprzedaży, poprawę warunków pracy i poprawę jakości produktów – podkreśla Piotr Padalak. Zapraszam i do zobaczenia na zakupach – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zamiany miejsc dojdzie po raz 4. Do tej pory zwyciężały sklepy ze Szczecina, Częstochowy i Dębicy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing