Enactus to międzynarodowy program zrzeszający obecnie ponad 1700 uczelni w 36 krajach i skupiających 70 000 uczestników i blisko 550 firm.
Konkurs miał charakter ogólnopolski. Do rywalizacji przystąpiły zespoły z najlepszych krajowych uczelni, zatem rywalizacja była zacięta. Jednak ostatecznie nagroda w kategorii Social Media Rocket trafiła do zespołu, którego liderem jest pracownik NPROFIT, student Politechniki Poznańskiej.
Zobacz również
– Zespół, którego pracę koordynował nasz pracownik – Piotr Bortkiewicz – najlepiej poradził sobie z promocją organizacji Enactus w social mediach w Polsce. Bardzo nas cieszy ta wiadomość. Dbamy, aby do zespołu trafiali ambitni ludzie i, jak widać, po raz kolejny podjęliśmy słuszną decyzję. Piotr wziął udział w naszym konkursie stażowym i właśnie jego pracę oceniliśmy najwyżej – mówi Marcin Majchrzak, CEO NPROFIT.
Piotr Bortkiewicz jest pracownikiem działu SEM w Agencji NPROFIT, którym kieruje Beniamin Mrówczyński. Jego osiągnięcie po raz kolejny potwierdza fakt, że w poznańskiej firmie nie brakuje specjalistów.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]