Polski oddział Kingfisher świadczący usługi z zakresu księgowości i automatyzacji startuje z nową kampanią, skierowaną do kandydatów z całej Polski: „Z domu, z biura… pracuj tam, gdzie Ci wygodnie!”. Adresatami działań są specjaliści z obszaru księgowości, finansów i automatyzacji, którzy chcą pracować elastycznie. Firma dostosowuje się do potrzeb kandydatów i w najnowszej kampanii w stylu hygge przedstawia płynące z tego rozwiązania korzyści oraz zachęca do aplikowania.
W sytuacji, gdy wiele firm oczekuje od pracowników powrotu do biura, Kingfisher pozostaje elastyczny i otwarcie mówi – u nas możesz pracować tak, jak Ci wygodnie. Już w zeszłym roku pracodawca uruchomił możliwość stałej pracy zdalnej. Teraz, mając na uwadze różnorodne potrzeby pracowników, firma przypomina o możliwości pracy z biura.
Zobacz również
W humorystycznym wideo w stylu hygge zachęca do wybrania najwygodniejszej opcji i aplikowania do firmy.
– Zależy nam na tym, by już od pierwszego dnia każdy poczuł się u nas jak u siebie. Wszystkim nowym osobom zapewniamy wsparcie oddelegowanego, doświadczonego pracownika, który pomaga zaadaptować się zdalnie w nowym miejscu pracy. W ramach zespołów poznajemy się lepiej nie tylko podczas kwartalnych spotkań w krakowskim biurze, ale również w ramach prowadzonych grup zainteresowań, czy zdalnych warsztatów. Choć często dzielą nas dziesiątki kilometrów, dbamy o atmosferę i interakcje w zespołach – tak, by każdy czuł się częścią społeczności. Zdajemy sobie sprawę z różnorodności – to, co dla jednego jest zaletą, dla innej osoby może okazać się wyzwaniem. Najważniejsze jest dla nas to, żeby nasi pracownicy pracowali po prostu tam, gdzie im wygodnie. I to podkreślamy w naszej kampanii, którą kierujemy do specjalistów z obszaru księgowości, finansów i automatyzacji – podsumowuje Elżbieta Zielińska, global people hub manager w GBS.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa MJCC. Do wyodrębnionych grup docelowych zaplanowano działania z obszarów: performance marketingu, targetowanych kampanii, a także mediów społecznościowych. Linia kreatywna kampanii zostanie wykorzystana również w ramach employee advocacy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing