Rozwijaj się i zdobądź certyfikat
Kursy online, czyli tzw. e-learning, to nowoczesna forma wykładów z ćwiczeniami, prowadzonych przez ekspertów w swoich dziedzinach. To świetne rozwiązanie dla osób, które chcą rozwijać swoje hobby (lub znaleźć nowe), jak i tych, którzy pragną zdobyć nowe umiejętności i kwalifikacje potrzebne do awansu czy znalezienia nowej pracy. Warto z niego korzystać zwłaszcza teraz, kiedy większość czasu spędzamy w domu! W związku z tym Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, postanowiła udostępnić bezpłatne kursy we współpracy z platformą Udemy.com w ramach akcji „Pragnienie odkrywania”.
Zobacz również
Szeroki katalog obejmuje przystępne szkolenia złożone z lekcji wideo z materiałami i ćwiczeniami w języku polskim i angielskim. Część z nich poświęcona jest umiejętnościom miękkim i samorozwojowi – są to m.in. kursy: motywacji do działania, uwalniania własnego potencjału, produktywności, stawiania sobie celów. Nie zabrakło także modułów dedykowanych jodze, medytacji, fotografii, gotowaniu, rysowaniu, śpiewie, grze na pianinie, gitarze czy w szachy, a nawet trenowaniu psów! Na platformie znaleźć można także kursy poświęcone przygotowywaniu prezentacji Power Point, programowaniu, projektowaniu graficznemu w Photoshopie czy tworzeniu stron internetowych i aplikacji. Co istotne, większość kursów, oprócz możliwości samorozwoju, pozwala uzyskać specjalny certyfikat poświadczający zakończenie szkolenia, który można wydrukować i dołączyć do CV.
Wszystko w zasięgu Twojego komputera, tabletu lub telefonu
By wziąć udział w akcji „Pragnienie odkrywania”, wystarczy:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- wejść na fanpage marki Nałęczowianka na Facebooku,
- kliknąć w link umieszczony w postach poświęconych akcji,
- założyć darmowe konto na platformie Udemy.com,
- dodać interesujące nas kursy, udostępnione bezpłatnie przez Nałęczowiankę, do swojego konta przed 26 maja – potem już kurs pozostaje na naszym koncie i możemy do niego powrócić w dowolnym momencie, nawet po zakończeniu akcji.
Poprzez akcję „Pragnienie odkrywania” Nałęczowianka realizuje swoje przesłanie „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje, że warto rozwijać swoje pasje, realizować cele i wierzyć w siebie w każdej sytuacji – nie zapominając oczywiście o właściwym nawodnieniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing