„Praktyczny Przewodnik po Content Marketingu” od The Nets

Firma The Nets, zajmująca się implementacją technologii digital marketingu do strategii firm, opublikowała „Praktyczny Przewodnik po Content Marketingu”. To nieoceniona pomoc dla wszystkich tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem treści lub dopiero planują takie działania.
O autorze
1 min czytania 2016-01-15

Praktycy CM będą mogli natomiast ustrukturyzować swoją wiedzę i zyskać dodatkowe argumenty pozwalające przekonać przełożonych oraz klientów do wdrożenia strategii opartej na contencie.

Podręcznik to ponad 100 stron treści poświęconych jednemu z najsilniejszych trendów marketingowych w roku 2016. Znajduje się w nim sześć głównych działów, a wśród nich te mówiące o strategii działań content marketingowych, dystrybucji treści czy też skutecznym mierzeniu osiąganych wyników. Czytelnicy mogą zapoznać się również z najważniejszymi definicjami marketingu treści, licznymi przykładami działań CM (z Polski i ze świata) oraz szczegółowymi danymi dotyczącymi content marketingu zarówno w kontekście B2B, jak i B2C. Dodatkowo, e-book wzbogacono o kilkadziesiąt tricków specjalistów, którzy na co dzień pracują ze słowem, obrazem i wszelkiego rodzaju innymi treściami, jakie można spotkać w Internecie.

Autorzy podręcznika zapowiadają jego kontynuację – dodatek o tym, jak „sprzedać” content marketing szefowi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Podręcznik można bezpłatnie pobrać ze strony http://bit.ly/ebookCMTheNets

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się