Partnerska współpraca dotyczy regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zarówno Gillette jak i McLaren to marki, które cenią innowacyjność oraz technologię swoich produktów. Kampania podkreśli ich rolę w nieustannym przesuwaniu technologicznych granic. Dzięki tej współpracy, rozwój kategorii produktów do golenia dla mężczyzn nabierze iście wyścigowego tempa.
Pasję obu marek do zwyciężania będzie można zobaczyć w nowej sportowej kampanii marketingowej. Promocja kampanii będzie miała charakter globalny. Jej zakres obejmie reklamy telewizyjne i internetowe, jak również działania PR i in-store. Kierowcy F1 z zespołu McLaren Mercedes Jenson Button i Kevin Magnussen będą angażować mężczyzn, rozbudzając w nich pasję do Formuły 1, oraz dostarczać emocji milionom miłośników zaawansowanych produktów Gillette i technologii najwyższej klasy.
Zobacz również
„Bardzo cieszymy się ze współpracy partnerskiej pomiędzy McLaren Mercedes i Gillette. Gillette to synonim precyzyjności i innowacyjności. Są to wartości cenione także w zespole McLaren, w którym dążymy do uzyskiwania najlepszych wyników na świecie. To, że globalna marka rangi Gillette nawiązała międzynarodowe partnerstwo właśnie z zespołem McLaren Mercedes, świadczy również o potencjale naszej marki oraz naszej zdolności docierania do milionów zagorzałych miłośników sportów motorowych z całego świata” – powiedział, Eric Boullier, dyrektor rajdowy zespołu McLaren Mercedes.
„Gillette może poszczycić się długą tradycją zapewniania mężczyznom jak najlepszego samopoczucia i motywacji do osiągania jak najlepszych wyników. Cały czas dbamy o doskonałość w dziedzinie golenia. Trudno byłoby znaleźć partnera podzielającego te wartości bardziej niż McLaren Mercedes”. McLaren już od ponad 40 lat dostarcza innowacje w dziedzinie najwyższej klasy konstrukcji i wydajności. Dlatego jest dla nas idealnym partnerem, który podkreśli istotność precyzji w dziedzinie golenia” —powiedział Hossam Ashour, wiceprezes ds. produktów do golenia Gillette w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing