…zatrzymać się i zastanowić czego tak naprawdę oczekują od deweloperów ich grupy docelowe.
Z przygotowanego przez Brave Brain i PMR raportu dowiemy się jakie pozacenowe czynniki zakupowe mają ostateczny wpływ na zakup nieruchomości, jakie elementy wpływają na atrakcyjność oferty, skąd klienci czerpią informację o inwestycjach i deweloperach, aż wreszcie poznamy przykłady i analizy skutecznych kampanii reklamowych.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Pełen raport do pobrania za darmo dostępny jest tu >
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta