Kompleksowe wsparcie całej firmy
E-book skierowany jest do wszystkich ról w firmie, które biorą udział w procesie tworzenia portalu, włącznie z przedstawicielami działów:
- marketingu,
- digitalu,
- sprzedaży,
- IT,
- zarządzania produktem,
- employer brandingu,
- rozwoju marki.
Całościowy przewodnik po każdym etapie powstawania portalu
Materiał został stworzony tak, aby mógł wspierać każdy etap powstawania portalu. Od momentu podejmowania decyzji o rozpoczęciu prac aż do jego uruchomienia. Pomogą w tym informacje dotyczące tego, jak:
Zobacz również
- określić właściwe cele portalu,
- przygotować harmonogram wdrożenia,
- napisać RFP i wybrać dostawcę,
- uczestniczyć w projektowaniu portalu,
- ustalić, kto w Twojej firmie powinien być zaangażowany w proces jego powstawania,
- współpracować z dostawcą wybranego rozwiązania,
- finalnie uruchomić portal,
- rozwijać system w przyszłości.
Portal to coś więcej niż narzędzie wspierające sprzedaż. Firmy wykorzystują go w wielu obszarach działalności, jak m.in. rekrutacja czy obsługa reklamacji. I chociaż jego budowa i wdrożenie jest czasochłonne i wymagające, warto przez nie przejść dla uzyskania korzyści.