…18.00 – wprowadzą widzów w świat pielęgnacji, makijażu, mody czy DYI.
YouTube to miejsce, w którym młode kobiety spędzają średnio około dwóch godzin dziennie każdego dnia. Szukają pomysłów i porad, jak wykonać makijaż konturujący, jak niewielkim kosztem dokonać metamorfozy sypialni czy co upolować na wyprzedaży. Mają swoje ulubione twórczynie, które inspirują i motywują do zmian, tworzą społeczności, pomagają sobie wzajemnie – YouTube to silna platforma social media łącząca kobiety.
Zobacz również
Ważnymi tematami poruszanymi wśród YouTuberek są moda i uroda. Każda kobieta chce być przecież zadbana, ale żyjemy w szybkim tempie i nie mamy czasu na długie i kosztowane zabiegi pielęgnacyjne – szukamy sprawdzonych pomysłów, tricków, porad oraz kosmetyków, które nas nie zawiodą. Dlatego marka Lirene – ekspert i innowator w pielęgnacji skóry – wobec dynamicznie rosnącej popularności platformy YouTube zdecydowała się stworzyć wyjątkowe miejsce w internecie – Studio Kobiet. Do współpracy zaproszone zostały dwie znane YouTuberki – Karolina z kanału StylizacjeTV oraz Justyna z kanału 10minutspokoju. Co tydzień – w każdą środę o 18.00 – twórczynie oraz ich goście będą inspirować, doradzać, recenzować i dzielić się pomysłami z obszaru mody, urody i life stylu.
„Chcemy, aby Studio Kobiet stało się miejscem, do którego co tydzień chętnie będziemy zaglądać. Jesteśmy pierwszą polską marką kosmetyczną, która zdecydowania się na tak innowacyjny projekt. Zgodnie z naszą ideą „przez kobiety dla kobiet”, wspólnie z twórczyniami oraz internautkami tworzymy własną telewizję – program, który ma inspirować, rozbawiać, motywować i doradzać.” – mówi Anna Pilip, Kierownik ds. PR i Komunikacji Digital Lirene.
Za strategię komunikacji na YouTube, kreację i produkcję video oraz zakup mediów odpowiada agencja TalentMedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zasubskrybuj kanał, oglądaj i bądź na bieżąco!
Słuchaj podcastu NowyMarketing