Eksperci z GetResponse opublikowali w wydawnictwie Helion książkę poświęconą najpopularniejszym zagadnieniom z zakresu email marketingu –“E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci”. Jest to kompendium wiedzy, które w dziesięciu mini-wykładach wprowadza czytelnika w świat marketingu opartego na wiadomościach email oraz pozwala zgłębić jego tajniki i zwiększyć poziom zaawansowania prowadzonych kampanii.
Książka dedykowana jest zarówno marketerom i przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii email marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności prowadzonych działań.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Z lektury książki można dowiedzieć się m.in. jak:
- budować listę odbiorców
- poprawnie planować kreacje newslettera
- planować strategię i dobierać narzędzia
- mierzyć efektywność prowadzonych działań
- dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów
- stosować segmentację odbiorców
- integrować prowadzone kampanie z social media
- planować działania email marketingowe na urządzenia mobilne
Autorami książki są Maciej Ossowski i Piotr Krupa, którzy dzielą się w publikacji doświadczeniami oraz tym czego nauczyli się o email marketingu przez ostatnie lata pracy w GetResponse.
Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta współpracujący z czołowymi serwisami marketingowymi i magazynami branżowymi. Aktywny działacz polskich i międzynarodowych organizacji branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska. Wykładowca na Uniwersytecie Konwersji CENEO, prelegent wielu konferencji branżowych. Pracuje m.in. dla takich klientów GetResponse jak: Carrefour Polska, Pernod Ricard Polska, MyDeal.pl.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Piotr Krupa, koordynator ds. PR w GetResponse. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Certyfikatu London School of Public Relations. Jeden z autorów bloga EmailMarketing.pl, publicysta współpracujący z czołowymi serwisami i magazynami marketingowymi oraz e-commerce. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową GetResponse, w szczególności za kontakty z mediami, przygotowywanie badań i raportów oraz komunikację w obszarze mediów społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing