Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Premiera spotu Greenpeace!

Greenpeace Polska obchodzi w tym roku dziesiąte urodziny. Z tej okazji organizacja prze-prowadziła szereg wydarzeń publicznych, w tym m.in. ogólnopolski konkurs urodzinowy, mający na celu promocję zielonej energii.
O autorze
1 min czytania 2014-09-03

Do wygrania są 3 mikroelektrownie wykorzystujące odnawialne źródła energii (OZE) o łącznej wartości 100 000 złotych. Jedną z kolejnych odsłon, promujących konkurs oraz jubileusz działalności Greenpeace Polska, jest spot nagrany podczas tegorocznego Przystanku Woodstock.

Od 1 do 9 września internauci mogą oddać po 3 głosy na wybrane projekty, plebiscyt dostęp-ny jest na stronie. Z dziesięciu zwycięzców wybranych przez internau-tów, jury w składzie: Jacek Żakowski, Adam Wajrak, Pascal Brodnicki, Ryszard Holzer oraz Katarzyna Guzek, wybierze 3, którym Greenpeace ufunduje i zainstaluje mikroinstalacje OZE.

Oprócz tego, Greenpeace podarował najnowocześniejszej szkole w Polsce (Szkoła Podsta-wowa w podwarszawskim Chotomowie), instalację fotowoltaiczną, zainstalowaną na kilku-metrowym trackerze słonecznym, dzięki któremu panele produkujące energię elektryczną ze słońca, podążają za jego ruchem. Instalacja jest kolejną podarowaną szkole mikroelektrownią, pierwsze instalacje, zamontowane w ramach kampanii “Uwolnij energię!” na dachach szkół z województwa lubuskiego, już produkują energię elektryczną ze słońca.

„Podarowaliśmy szkole elektrownię słoneczną o mocy 8 kW zainstalowaną na tzw. trackerze, czyli urządzeniu które umożliwia przemieszczanie się paneli w kierunku słońca. Urządzenia te świetnie sprawdziły się na Przystanku Woodstock, gdzie miesiąc temu przeszły chrzest bojowy. Dzięki nim zasilaliśmy całą zbudowaną tam przez nas EkoWioskę. Ogrom tej pozytywnej pracy świetnie widać w spocie, promującym zarówno odnawialne źródła energii, jak i działalność Greenpeace Polska.” – powiedziała Katarzyna Guzek, rzeczniczka Greenpeace Polska

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkcją klipu zajęła się firma Klawiter Media, a komunikację wydarzeń związanych z kampanią „Uwolnij energię!” wsparła agencja Steinke Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing